Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Tror ikke det. De har solgt 1.800.00 aksjer alene. De 10 største kjøperne har kjøpt vel 600.000 aksjer til sammen.

Ok, et definisjons spørsmål, jeg som regnet Colibri for stor, men stemmer at det ikke var på topp 50 listen lenger, men de tok 1,5 mill aksjer

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette blir spennende!

1 300 000 3,00 3,00 130 150 1
3 3 699 2,98 3,10 50 200 2
1 1 900 2,92 3,15 11 000 2
1 9 2,86 3,19 5 000 1
1 7 500 2,85 3,20 50 750 3
5 Likes

Da ser det ut til at momentumet etter Investornytt julekuler er tatt ut og overtatt av Observe Medical. Da får vi bare håpe på at Skajem snart legger noen nye kontrakter på bordet :pray: :smiley:

Er det varslet noe nyheter i nærmeste fremtid fra selskapet?

Synes den holder seg rimelig bra, skulle gjerne sett høyere omsetning dog

På q3 presentasjonen ble det varslet 2-3 nye avtaler før jul.

Så kan man hevde at den første kom fredag for et par uker siden, men fortsatt mangler det noe da etter mine begrep.

2 Likes

De ca 2mill aksjene som gikk utenom børs, kan det ha noe med de 5m som Glastad skulle investere i tillegg på kurs 2.6? Hvis det er det, så kan det bety at oppkjøpet av Trac har blitt godkjent av Finanstilsynet.

Angående kontrakter før jul, så er det vel Bedrock vi venter på. Den siste meldingen var ikke det konsulentbiten?

Uansett har det vært en fin verdistigning hittil, så med litt avtaler håper jeg vi kan etablere oss over 3,- uten å bryte ned igjen.

Idag?

1,923,076 nye aksjer skal til Glaastad ifbm transaksjonen pluss aksjene for selve selskapet

Nei, tenkte de Solan snakket om tidligere i uka.

Åja, nei hadde ikke noe med Tracs å gjøre de.

Da var uken over, er gjengen fornøyd med uken? 9,5% opp uten noen meldinger, på andre siden kunne en vært betydelig høyere uten disse nedsalgene til noen større aktører. Min påstand er at vi hadde vært over tre kroner hvis ikke de tre store benyttet anledningen til å pøse ut aksjer. Julekule eller nyttårs rakett på Investornytt ga resultater, fin omsetning og mange nye aksjonærer inn. Så får vi håpe de sitter i ro til melding kommer.

God helg

3 Likes

Dette med julekuler på aksjer med lavt volum har sine bakdeler. Julekuler kjøpes kun for å selges på en pump. Kommer man ikke ut på et ok kursnivå så må man ut på et lavere nivå. Teigland har kun et kortsiktig fokus, som stort sett alt han involverer seg i

Det kan man sikkert hevde, for min del er jeg sikker på at han er inne på mye riktig hva angår Huddlestock.
Tror definitivt det blir en av vinnerne både på kort, mellomlang og lang sikt.
Dessverre mange som er kortsiktige, men bidrar om ikke annet til å få opp volumet at også disse kommer innom aksjen i ny og ne.

Jeg kan moderere meg på et punkt. Kanskje Teigland har litt lengre tanker, og er jo enig i mye av det han skriver. Men de han drar med seg inn i slike aksjer er 97% kortsiktige. Det er det som er hovedproblemet

Ser den og er ikke uenig, da passer de fint inn med de andre i denne aksjen som har stått for det massive salget siste månedene :rofl:

Når det er sagt så har vi ingen trendbrudd i aksjen enda, må ned til 2,4 eller lavere før man må stille seg negativ igjen. Vender den herfra så ser fremdeles det meste lyst ut i mine øyne

1 Like

Man blir litt gal av disse vente aksjene som på et eller annet tidspunkt visstnok skal ta helt av.
På papiret en veldig enkel må å tape nesten alt man eier og har. Flere på growth listen har gått ned 70-90%

Ja, det er en fryktelig prøvelse innimellom, det har du helt rett i.
Oftest har det dog historisk vist seg riktig å vente