Men hvis alt ligger så til de grader til rette for dundrende suksess her hvorfor går ikke husene helt av skaftet og skaffer seg aksjer til gi bort pris?
Husene? De ser vel på Huddlestock som en potensiell konkurrent
Har vært gjennom flere slike case. Mest Rec men også Sioff og Solstad. De to sistnevnte fikk jeg forøvrig “kun” med en dobling på. Faren er at man etter å ha ventet lenge hopper av for tidlig. Noe jeg har gjort på alle case Men blir butikk av det allikevel. Har forøvrig ikke plukket Hudl. Når Teigland gikk for julekule så mistet jeg lysten
Selskaper som for lengst er etablert med store inntekter innen feks shipping skjønner jeg. Der er det stort sett bare å gå inn lavt i syklusen og bare vente.
Men mygger som prøver å etablere seg i tøffe markeder, det fremstår mer som ren bingo.
Uansett, dersom man er langsiktig og tror dette blir et herlig case framover de neste årene så ville jeg ikke latt noe stå i veien for å ta et bet i selskapet.
Noe kan man uansett kjøpe. Men jeg har endret litt tilnærming til slike case. Har 2-3-4 case jeg føler med på, og går inn når det begynner å bli liv. Mister kanskje de første kronene, men på den annen side så kan man få noe ut av flere case. Men per nå så er jeg 100% cash. Vil se hva Q1 bringer macro først. Cash er en fin ting det også
Helt klart, man vet opplagt hva man har da hvertfall.
Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) expert consultancy business Visigon achieves Gazelle status. Enters list of top 1% companies in Denmark.
Kom ikke dette 8 desember eller er det noe annet? De vant jo ikke pris for årets Gazelle heller, bare at de er på lista. Dette var vel ikke helt det vi ventet på, selv om det er fint at de har økt omsetning. Har vi senker nivåer for børsmeldinger nå
Ikke dette vi venter på nei, er vel en forrett får man håpe
Tar gjerne en 5-retters meny, hvis hovedretten er god
2 handelsdager igjen til Jul.
Ledelsen lovet" 2-3 " nyheter før julen ringes inn, slik jeg oppfattet det i den setting det ble sagt mener jeg det dreide seg om nyheter innen Bedrock.
Etter q3 har det kommet 2 meldinger, avtale for konsulentvirksomheten samt gårsdagens.
Jeg tror det er lite aktuelt å komme med en melding på fredag, jeg satser på en Bedrock melding imorgen.
Kommer det ikke selv om selskapet kan dekke seg bak at de har sendt ut 2 meldinger så vil jeg oppleve det som skuffende.
Tenker fortsatt at kurs rundt 3 på fredag og 3,50 neste fredag kan skje, så får vi se.
Med det sagt, det som ikke eventuelt kommer nå kommer selvsagt senere, men jeg vil ha noe nu.
Sitter en onsdags kveld og googler og søker å finne noe relatert til Huddlestock.
Plutselig finner jeg at Fina bank har satt opp venteliste for Crypto handel, da slår det meg selvsagt at dette involverer Hudl sin Bedrock løsning siden Fina ble nevnt i melding av 15.6.22.
Merk at dette er spekulasjoner fra min side basert på info som tidligere er meddelt markedet kombinert med hva jeg ser nå ikveld.
https://www.heyfina.com/?ref=startupdirectoryberlin#join
" The first publicly announced client to embrace Solarisbank's investment services is the next-generation neobroker, Fina. Founded in 2020 with the aim to provide financial education for Millennials and the GenZ, Fina will, through Solarisbank's BaaS add the new investment solution powered by Huddlestock's Bedrock WealthTech Saas, offering its customers the opportunity to invest into diversified asset classes and deliver on its vision of financial inclusivity."
Spennende, hadde vært fint med en melding i morgen. Jeg økte igjen i dag på 2.56.
Det virker sannsynlig at det er med Huddlestock. Det er Solaris som leverer handelsløsningen og Huddlestock Trader støtter crypto. Tidslinjen stemmer vel også, da jeg mener at det ble sannsynliggjort (Q3 presentasjonen tror jeg) at andre Solarisbank skulle gå live i Q4 22/Q1 23.
De skulle vel egentlig vært første bank ut og på i august, men litt forsinkelse går fint En godmelding den første uken over nyttår er kanskje å foretrekke. Da kan vi bli en skikkelig nyttårsrakett.
Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): Northern European investment bank to launch online trading solution powered by Huddlestock’s Trader platform.
Er jo nesten ingen reaksjon jo. Skuffende når det først bekreftes. Var dette en “ventet” melding?
Ikke ventet i den forstand at prisen har gått i forkant. Meldingen sier ikke noe konkret om omsetning, men er igjen en bekreftelse om at ting går fremover skritt for skritt. Kursen kommer når den kommer.