Enig. Ser ut som det store salgspresset kanskje er over. Kanskje Hudl omsider er klar for å gjøre et lite hopp oppover. Synes det nå ser veldig mye sunnere ut.
2,30 posten kommer kanskje til å bli justert oppover, lov å håpe-
Blir dratt ganske kraftig ned i dag. Relativt stor kjøpsordre på 2.30
Kjenner at jeg må avvente noen dager før jeg kommenterer, blir så utrolig inn i helvete forbanna på de som dumper sine aksjer på denne måten som vi ser i Hudl.
Håper de er voksne nok til å dumpe sine rester på 2,30 posten
Det er jo en fin mulighet til å komme ut fra en lite likvid aksje med 500k på kjøp. Håper de som kjøper tenker å sitte litt. Håper vi kan se en jevn stigning mot Q4 resultatet.
Vi trenger snart noe skikkelig news, ikke bare inngåtte avtaler som tar lang tid før de generer inntekter. Hva skjer med Trac Services fx. Avventer Hudl å gå live i Norden til det er avklart med Finanstilsynet? Dette bør jo komme anyday nå.
Ryddet godt…500k omsatt og fortsatt nesten 500k på kjøp.
Lurer på om jeg skal begynne å gjøre som Egil Stenshagen. Sjekke porteføljen ca hver 3 måned😀 Blir bare deppa av å følge denne tett
Jeg snitter litt ned i dag, fortsatt en stor kjøpsordre på 2.3
Tror ikke Huddlestock kommer til å gå opp før et kvartalsresultat viser overraskende store inntekter. Hvis det skjer så kan det bli moro
Eller en spennende nyhet!
Det som trengs er:
- Nye større kunde signeringer
- Navn på kunde samt antall aktive brukere
- Tidsplan for når de går live
- Oppdatering på eksisterende kunder og onbordinger
- Mer konkret om potensialet i disse kundene.
- Mer framoverlent og aktive i bruk av både fb gruppen, men også twitter og media.
Resultatene kommer kun dersom de lykkes med ovenstående.
Men, kursen kan uten tvil flyttes til både 3, 4 og 5 dersom de er tydelige nok på kommunikasjonen framover og kundene er store nok.
Aktøren som tar imot på 2,30 er en stor aktør og har tro på Huddlestock, vedkommende ligger på 2,30 og henter det som er mulig fordi han vet at i Hudl de seneste månedene har det vært mulig å få fullfill selv så langt nede selv om det tar tid.
Det spennende er hva som skjer med vedkommende dersom det kommer melding som gjør det vanskelig å få fylt og om vedkommende skal ha mer utover disse 4-500k.
For egen del forventer jeg positiv bunnlinje først fra og med q3.
Er det sjans for at det trengs mer kapital frem til q3?
Frem til q3 2023?
Selskapet har selv hevdet på q3 gjentatte ganger at kapitalinnhenting/emisjon for ordinær drift ikke er aktuelt.
Det de derimot har sagt er at de kan ikke utelukke kapitalinnhenting dersom de finner et selskap eller to til som de finner det hensiktsmessig å kjøpe opp.
Likviditeten i Huddlestock har aldri vært sterk, det var den heller ikke ved q3.
Derfor har selskapet solgt ca 3 mill egne aksjer utenfor børs de seneste månedene(ifølge aksjelistene), dette antar jeg er for fortløpende å styrke likviditeten.
I tillegg til cash beholdning ved q3 tilkommer det NOK 5 mill fra Njord Gruppen når Tracs oppkjøpet godkjennes.
Noen som kjenner til om Huddlestock tilbyr integrering av handel direkte fra fx TradingView eller eventuelt leverer et API som gjør dette mulig?
Edit : Tenker da selvfølgelig at de kan tilby integrasjonen via sine kunder ex Tomorrow.
Fin kjøperside nå - ca 750k i kjøp og selgersiden virker forholdsvis disiplinert. Jeg tror det ligger en skjult selger på 2,43, så trenger noe giv i aksjen for å ta oss over 2,50.
Ikke alt man skal skjønne, jeg skjønner ikke heller det som skjer.
Sitter med og satser på at retningen snart peker seg ut ut mot nord
Snart gått halvannet år Rågær’n
Hvor trykker skoen fremdeles?
Ja, bare å beklage at ting tar lengre tid enn de skulle og burde, dessverre en gjenganger det.
Soffen tok ca 16-17 mnd, så blir nok nokså likt.
Jeg har bommet på tidsaspektet, men holder like fast på at Hudl blir en vinner!
Så kan man si at i denne tiden kunne man gjort store penger med den låste kapitalen andre steder, helt opplagt, men man kunne også risikert å lagt pengene i selskap som har mistet betydelig mer enn Hudl i verdi siste 12-15 mnd.
Skoen nå tror jeg trykker hos Finanstilsynet. De må vel endelig godkjenne Tracs transaksjonen samt at da får Hudl nytte egen lisens.
Tipper det er derfor de avventer med melde nye kunder inntil dette er på plass.
Men, aksjer er vanskelig, liten tvil om det.
Når Hudl lykkes og jeg en dag beveger meg derfra og inn i nytt long case skal jeg avvente en stund lenger før jeg proklamerer det for andre, utidig å vente så lenge som dette.
Fondsvolumen på Tomorrow Better Future Stocks fond er lige ved at runde 4 millioner euro (3,977 mio euro) pr 20.01.2023. Det kunne være sjovt at høre lidt om indtægtsgrundlaget for Huddlestock på AUM produkter “Assets under management”
Tar inngang her nå.