Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Bra innlegg.
Han er nok kun ute etter å provosere. Om ikke hadde han svart på innlegget mitt og sagt fra om jeg har tolket noe feil, og det kan jo hende

Enig med deg og det viktigste nå er at Hudl har fått full lisens på det de har søkt om, det de trenger for å sette opp full ende til ende løsning (Huddlestock Trader) via egne konti.

Å søke konsesjon på tjenester man ikke trenger blir bare dumt, koster ekstra ressurser og ikke minst penger. Ønsker Hudl å utvide tjenestene på et senere tidspunkt, vil de sikkert søke om utvidelser til nye tjenester. Tror heller ikke FT vil vurdere søknad om tjenester som selskapet åpenbart ikke har behov for.
Blir litt som å kjøpe et hangarskip fordi man skal ut på fjorden å fiske.

Konklusjonen er at Hudl har fått på plass akkurat det de trenger og ønsket seg. Nå blir det full pakke og Bedrock 2.0
Det holder lenge for meg😜

4 Likes

image

Tomorrow better future stocks fund er på nippet til at runde 5mil euro :slight_smile:

Supplerede til min position idag. Har nu 117.000 aktier i Huddlestock. Tror vi har meget godt i vente! :partying_face:

5 Likes

Definitivt bare å holde ut for de som eventuelt sliter med tålmodigheten og å laste for de som har muligheten.

Laster når den kommer ned mot 2.30 igjen
Svinger mellom 2.30-2.45 denne til det dukker opp noe

Ville ikke ventet lenger nå @Bingo123, såfremt du tenker å være med et stykke oppover.
På tirsdag er det 2 uker siden FT kom med godkjennelsen og på torsdag blir det 3 uker siden q4 presentasjonen.
Tenker da spesielt på dette fra q4:
"Significant negotiations with 4 prospects for “end to end” solution"
Tenker det betyr nada om inngang er 2,3 eller 2,45 når det først løsner.
Men, valget er selvsagt ditt :grinning: :+1:

Kjenner en som absolutt skulle ha Eiof akjene til 9,48, han kunne fått sine enkelt på 9,50 den dagen, de lå tilgjengelig, plutselig var kursen 11 og 12, nå ikke lenge etterpå er den 14-15.

Poenget er bare at dersom man virkelig vil inn og har bestemt seg kan det koste dyrt å se på noen øre.

1 Like

Glad for at jeg sikret meg en liten pot

2 Likes

Det er så mange aksjer som er spennende nå så diversifisering er ikke noe problem. Vekting er en utfordring. Akkurat nå ha jeg ganske lite Huddl. Ser den kommer ned på 2.3 tallet igjen nå så kjøper litt mer før helgen

Utfordringen her er at huddle er vrien å kjøpe uten moderat kursrespons.

Jepp, men du får lov av meg å dra den litt opp :joy:

135k til 2,50 er fint

Kjøpte litt her omdagen gikk tvert opp 5 prosent

2 Likes

Velkommen som Hudl aksjonær.
Ikke i nærheten av samme trykket her som i Soff, men tror du treffer bra på inngang her nå

1 Like
4 Likes

Huddlestock holder seg forsåvidt greit idag.
Ser dog ikke bort fra at vi får nok et stunt til idag som vi fikk fra morgenen av, effektiv måte å skaffe seg billigere aksjer på i denne aksjen som fortsatt er lite likvid.
En dag nærmere nyheter folkens :grinning: :+1:

Det har vært litt ruskevær i dag…håper at det stabiliserer seg. Jeg har måttet justere litt i porteføljen pga risikokontroll, men Hudl har vær fredet. Det må være rett før det kommer noen nye signeringer nå…før påske(?)

Jepp, er nok veldig nær :+1:

Må da komme flere nyheter før påske

Aksjen holdt seg godt igår, idag derimot synes jeg den var i kjipeste laget.
Vel vel, håper på en bedre dag imorgen, det må da jaggu snart løsne, har gått sidelengs lenge nok nå.

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): Acquiring Bricknode, adding MNOK 20 of recurring revenue, complementing fintech platform.

5 Likes

Litt av guleroten ligger nok i investmentbanklisensen til Hudl og antall transaksjoner. Mange av disse kan rutes direkte gjennom Hudl i løpet av kort tid, vil jeg tro. Spennende oppkjøp. :+1:

1 Like

Huddlestock Fintech kjøper svensk fintech-selskap | Finansavisen

Ser i årsrapporten fra Bricknode at de har nedskalert i løpet av 2022 og forventer å få positivt resultat dette året. Det er det samme Hudl har sagt at de kan få til hvis de bremser investeringene.
Bricknode vil da gi et positivt bidrag og sammen med synergier, kostnadsbesparelser og forventet økt salg ser dette ikke dårlig ut resultatmessig.

Edit: Ser ut til at jeg var litt rask. De har redusert personellkostnader til ca breakeven. Så usikker på om de går i null totalt inkludert andre kostnader.

Årsrapport

1 Like