Jeg tror de melder det de kan for å få noe positivitet inn i bildet.
Det kan selvfølgelig være det, men det er da lett å tolke meldingen negativt. Vi venter på en 5-retters og de serverer take-away fra McD. Eller vi kan se på dette som en starter til 5-retters - en uventet gratis aperitiff
Det har du nok også rett i og selv om dagens melding betyr nada i den store sammenhengen er det greit å vise at de lever fortsatt.
Tipper vi får flere nyheter på løpende bånd nå, håper bare at det kommer noen med betydelig størrelse også.
Kt Global er nok ute nå ja, det tror jeg også.
Sparebanken kan man håpe at fikser det meste av resterende som avtalte transaksjoner så blir det mindre smertefullt.
Berker group må ha solgt billige aksjer til market making.
Jeg kan ikke forstå annet?
18.4 skjer transaksjonen(utenfor børs) et par dager senere starter market making å kvitte seg med beholdningen.
Vi får satse på at kt og market making har 2.2 som nedre salgsgrense. Så får vi andre bare smøre oss med litt tålmodighet.
Alternativt har de tatt aksjene fra Berker.
Det begrunner jeg med at Myrshid har uttalt at han ikke skulle selge mer.
Er det Berker group som selger ut aksjer? Altså Murshid Ali som er en av grunnleggerne til Huddlestock? Det høres ikke veldig beroligende ut. Hvor mye aksjer er det snakk om?
Han har en et annet prosjekt han har vært i nyhetene med. Som @Rodjer også nevner kan det være at han har måttet selge. Lite trolig at han selger frivillig?
Ikke noe å tenke på det.
Garantert en årsak utenfor som ikke skyldes selskapet.
Han solgte 1-2 mill rundt juletider fordi han “måtte” ifølge et intervju. Og var da ferdig med sitt nødvendige salg, det holdt nok ikke…
Så ble det plutselig midt på en tilfeldig dag for et par tre uker siden krysset en transaksjon på 2,5 mill aksjer utenfor børs.
Ok, takk for svar. Har vært aksjonær i Huddlestock i lang tid og synes egentlig selskapet har levert bra på mange punkter det siste året, men helt enig at Bedrock avtaler drar altfor langt ut i tid. Håper det er mye på gang som kan rulles ut fortløpende når det først løsner
Legger ikke så mye vekt på han lengre. Dyktig kar med mange baller i lufta. Tipper han trenger penger til andre eller nye prosjekter.
Swedish asset management firm selects Bricknode, a Huddlestock group company, for investment management system and managed services
Heller ikke denne noen stor avtale isolert sett, men det bygges stein på stein i dette selskapet og mon tro om det ikke kommer et lite lass av lignende avtaler framover nå kombinert med noen større Bedrock avtaler.
De jobber på.
Synes dette er positivt. Nå begynner det å komme til syne recurring revenues.
Avtalen i går 3-400k og denne på 600-1.000k
10-20 slike avtaler så begynner det å bli penger.
Så skal vi ikke glemme at de jobber med de første Trader 2.0 kundene. Disse avtalene er kanskje litt mer komplekse og tidkrevende å få på plass, men de kommer.
Ingen tvivl om de her 2 aftaler er en del af de “lavt hængende frugter” der begynder at blive plukket - dem der er blevet omtalt i de sidste par præsentationer. Der bliver opbygget momentum i aftaler nu efter sammensmeltning af selskaberne. Tror Maj bliver spændene
Jepp, antar det meste av income i disse avtalene nærmest havner uavkortet på bunnlinjen
Slik som stemningen og ordrebildet ser ut så overrasker det meg ikke om vi havner i minus i dag
Det kan nok helt åpenbart skje.
Samtidig som det heller ikke kan utelukkes at noen svinger den opp til 2,30
Hvis det er avtalene John snakket om på Q presentasjonen som løsner nå, så kan vi forvente minst fire til innen kort tid. Siste del av mai tror jeg kan bli bra, må bare få bort SBM aksjene først. Billig inngang for de som har anledning.
Enig. Handlede mere idag på 2.17