Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hunter Group (HUNT)

Noen tanker (høhø) om hva som skjer her i dag ?

1 Like

Ratene er på vei ned.

over hele fjøla? bulk tankt, inkludert lng og lpg. why?

Noen som har lenke til et bra sted å følge rater løpende med chart ?

Ikke godt å si, men IMO2020 er rett rundt hjørnet, så tenker ratefallet er kortvarig, og evt begrenset. Uansett, det tjenes moi $ her vi ligger idag. Logisk å tenke at HUNT båtene i tillegg sluttes til premium til ratene vi ser rapporteres.
Har brukt muligheten til å fylle på med 15k til.

Fra i går:

Som nevnt tidligere. Det satt folk på Hegnar forum og drømte om rater på 50-70k tidligere i år i forbindelse med “galskapen” relatert til IMO2020. De virker å ha stabilisert seg det området nå, og aksjen skal selges. Helt klart en del som ikke har satt seg inn i caset.

Det kan være siste rest av lykkejegerne skal ut etter Q3-tall (Hunter hadde neppe særlig mye inntekter her), men fremover blir det meget spennende. Hvis det annonseres utbytte fra 20Q1 blir det nok liv i leiren igjen.

3 Likes

Det samme skjer i Frontline som er ennå mer ned. Ser en på kursutviklingen siste 2 måneder er vi ennå i fint farvann. Dette gir mulighet for de som er langsiktig å bli med på festen, tror at når vi er ferdig med nyttårsrakettene er er det helt andre raketter vi får se utover nyåret. :rocket:

1 Like

Helt klart kortsiktig støy om man er langsiktig. Jeg gikk inn pga. formasjonen beskrevet lenger oppe i tråden men denne fikk desverre brudd ned i går og da solgte jeg alt. Mistenker flere gjør dette + at ratene har falt under 100k. Bruddet i går ble (heldigvis for meg) bekreftet med en skikkelig drop i dag. Nå har aksjen funnet nytt støttenivå hvor den nok kan ligge og konsolidere litt. Jeg trader bare formasjoner / moment og avventer til det kommer en ny mulighet i HUNT. Lykke til dere andre som fremdeles er inne, dette blir nok veldig bra på lengre sikt!

5 Likes

8 posts were merged into an existing topic: Er teknisk analyse verdt noenting?

Kan noen forklare hva dette betyr?

Noe spesielt du lurer på?

Det er betingelsene som skipet er blitt leid på av en befrakter.

Hvorfor har du “proffmedlem” ved nicket ditt ?

Bare lurte på om båtene faktisk var chartret, eller hva det betydde. Synes disse meldingene om fixtures er litt kryptisk av og til.

Det må du ikke spørre meg om :slight_smile: Kan skjønne det kan virke litt missvisende.

Haha, nei, var bare at jeg aldri har sett det før :slight_smile:

Statusen “on subs” betyr at båten er utvalgt til oppdraget og så går oppdraget gjennom en siste verifisering før den blir “fully fixed”, da er avtalen inngått.

1 Like

Ser ut som VLCC ratene bunner ut for denne gang.

1 Like