Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hunter Group (HUNT)

Most significant #oil #tanker spot movements today fra Joakim Hannisdahl:
#VLCC +5% to $69k/d
#Suezmax +14% to $53k/d

4 Likes

Hei! Ser at Hunter Saga ankommer havnen Ras tanura i Saudi-Arabia om ikke lenge. Blir dette skipet tilbudt slutninger basert på dagens rater? Eller går skipet på langtidskontrakt?

Spot, ikke langtid.

2 Likes
1 Like
1 Like

Nedover eller en Bounce upp ?

Garantert nedover, siden jeg doblet i går :man_facepalming:

Same same :sweat_smile:

Er det ventet utbytte på denne snart ?

Sjekk børsmelding fra september. Fredly åpner for utbytte allerede nå.

2 Likes

Jeg ser at det enkelte steder spekuleres i 30 øre pr aksje i utbytte for Q4, men det tror jeg er for høyt. Jeg tror nok det kommer et utbytte, hvertfall ut fra Fredly’s uttalelser, men at det er mer realistisk med et sted i intervallet 10-15 øre. Det vil i såfall ikke være dårlig mtp at det er bare 3 skip på vannet, og det har vel heller ikke vært alle 3 hele kvartalet, samt at første frakten regnes som en innkjøringstur, og gjerne er underbetalt.

En med god peiling på caset har tippet mellom 0,1 og 0,2. Vi får se :slight_smile:
I lys av hvordan Fredly har stått frem i media med Pareto Bank, kan det også godt hende at han ønsker å overraske positivt her.

1 Like

En tydelig hs der, er potensialet for ytterligere fall ut fra target av hs.

2 Likes

En fersk aksjonærliste for HUNT er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

4.80 Ish som neste støtte ?

1 Like

Hjelpe meg for en massakre i dag, og de neste dagene blir vel heller ikke særlig lystige. Godt jeg har et par års horisont på denne…

5,9% er da ingen masakre.

Vel, jeg har nok en litt for stor vekting mot Hunter, og da gjør nesten 6% på en dag litt vondt…:grimacing:

1 Like

Ratene stuper, ser vel et videre fall imorgen da tenker jeg.
Edit: kjøpte mer på 4,75 idag, får prøve å kaste den ut i pluss imorgen.


Se på tall, ta så en titt på Frontline sin kurs etter 2003, dvs etter Sars.
Dvs Kjøp

1 Like