Det har jeg ikke regnet på, men jeg kan godt ta en titt på det ila. morgendagen
Long story short, Fredly ser ut til å ha en kostpris på omlag 2,98 NOK per aksje og sitter fremdeles med en liten (papir)gevinst på sin aksjebeholdning.
Blir en spennende tid fremover nå!
Skal bli spennende å se hvordan dette vil påvirke rater og kurs for Hunter fremover.
En fersk aksjonærliste for HUNT er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Noen med innspill til hvorfor Hunt er ned når alle verdens oljetankaksjer flyr skyhøyt, blant annet Frontline som er 14 % opp i skrivende stund? Jeg forstår det ikke.
Likviditet
Det er vel det at sjokket fra OPEC er positivt på kort sikt, mens det er negativt på lang sikt. Trekker du samtidig inn at Hunter bare har halvparten av flåten sin i drift pt. så vil de få en mindre gevinst av det som skjer nå.
Syns egentlig den klarer seg bra i dag jeg…
Takk for svar. Jeg er ihvertfall overrasket over diffen til resten av verdens tankaksjer i dag.
Om det handler om alle båter på vannet, så skulle vell OET og ADS fulgt Frontline?
Han her har ihvertfall trua fremover:
Arne Fredly, board member of Hunter Group ASA, has today bought 178,069 shares in Hunter Group ASA at a price of NOK 3.025 per share through his wholly owned company Apollo Asset Limited. After this purchase, Apollo Asset Ltd. owns 168,500,000 shares which constitutes 29.29 % of the outstanding shares in Hunter Group ASA.
Evt så støttekjøper han for å få andre til å kjøpe?
Hadde han hatt trua hadde han vel kjøpt 10x så mye.
Han har jo flere biler som koster mer enn dagens kjøp.
Men positivt om han støttekjøper 150-200k aksjer pr dag fremover.
Handlet på fredag også
Jepp, støttekjøp. Man ser det i mange selskaper om dagen
Om Fredly selger bilene før de har tatt ut verdien sin så er det et sikkert tegn på total global undergang.
Dette han driver med nå virker som det eneste riktige. Ingen panikk, kun fornuftige støttekjøp. Så kan han holde på sånn å vekte seg litt og litt opp enten vi skal ned eller opp.
Skjønner godt at de med mer penger enn oss andre fordeler kjøpene sine utover de også. risiko er risiko uansett hvor mye penger du har på bok. Han øker eksponering og jeg tror han skal ha mer, men sprer kjøpene fordi tiden vi lever i er svært spesiell. Tok selv 100k til i HUNT idag. Blitt min største posisjon nå. ADSC på 2nd
Spent på om prisestimatene skal ned på denne. Var nære å ta ut gevinst på kr. 6, men ville holde på det litt lengre, da IMO spillet egentlig ikke hadde spilt seg ut, etter min mening . Mye av prisstigningen i slutten av i fjor og i januar tror jeg hadde med sanksjonene mot Kineserne og generell usikkerhet i Midtøsten å gjøre.
Kjøpte mer i dag, men om jeg blir tilbudt kr. 6 igjen, selger jeg da?
“Erger” meg litt for at jeg ikke fikk kjøpt på 2,9’ tallet i dag. Positivt med Fredly sine støttekjøp da, han syntes tydeligvis dette er billig. Han kan vell fort finne på å fortsette de kjøpene om vi holder oss rundt disse nivåene fremover.
Har tillit til Fredly, og mye taler for at dette kommer til å bli bra de neste årene. Tror vi helgens hendelser vil ha noen kortsiktig effekt på tank-ratene allerede denne uken?
Jeg tror det Fredly gjør er mer enn kun støttekjøp. Han vet at denne aksjen skal opp igjen og vil gi svært god avkastning i årene som kommer, og driver nå bunnfiske. At han ikke knaller til og kjøper mer, er nok fordi han begynner å nærme seg 30% som vil utløse budplikt.