Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hva blir de beste investeringene i 2018? đŸ€Ș

Det er det store spÞrsmÄlet! :slight_smile:

Kom med ditt forslag nÄ! Kun en investering per innlegg og gjerne en begrunnelse.

Trykk sÄ pÄ Stemme-knappen til venstre for hvert innlegg for Ä gi din stemme :slight_smile:

PS1: Husk Ä stemme pÄ ditt eget innlegg :smiley:
PS2: La oss prÞve Ä holde diskusjon utenfor denne trÄden, ettersom innleggene her sorteres etter antall stemmer - hvis du prÞver Ä svare pÄ et innlegg vil det ikke komme rett under det du svarer pÄ :slight_smile:

2 Likes

Jeg har troa pÄ at Bitcoin nÄr $100 000 i 2018

5 Likes

Ethereum.

La oss si at BTC er en app med begrensede funksjoner. Hva er da Ethereum? App store, rett og slett. Det kommer SÅ mange desentraliserte apps bygget pĂ„ Ethereums plattform i 2018 (bl.a. Golem, OmiseGo, 0x/District0x og sĂ„ videre).

Om man er i tvil: Se pÄ coinmarketcap.com. 42 av de som er inne pÄ topp 100 kjÞrer pÄ Ethereum. Lett valg for min del!

5 Likes

Funcom.

Krypto har gÄtt sÄ mye at risikoen er for stor til Ä gÄ inn. Potensialet er sikkert der men nedsiden er waaaayyy to Big.

6 Likes

PCIB hvis de lykkes med ett av sine forskningsomrÄder. 3 Skudd pÄ mÄl.

8 Likes

I 2018 gÄr opp for markedet hva GIG holder pÄ med, sÄ GIG :sunglasses:

1 Like

En eller annen ukjent crypto som enda ikke er lansert.

Utenom det har jeg troa pÄ Image Intelligence for 2018. Har sunket jevnt Ä trutt hele Äret, og har en mcap pÄ 180MSEK atm. Kan nok gÄ enda litt ned, men har troa pÄ at de leverer positivt resultat for Q4 2017 og sÄ gÄr det bare en vei.
De leverer videostabiliseringssoftware, i fĂžrste omgang til mobiltelefoner. Teknologien ser veldig bra ut og skal visstnok vĂŠre mye bedre enn det iOS og Android leverer selv.
Har en drÞss kontrakter med store mobilleverandÞrer, sÄ nÄ gjelder det bare Ä fÄ ristet noen penger ut av de.

2 Likes

NANO!

Etter ett Är i dvale med bare medgang i utviklingen av medisiner sÄ kommer belÞnningen i 2018!
Ser forresten at det allerede er FIRE stykker som ikke har stemt pÄ egne forslag, enda @pdx nevnte det 2 ganger i trÄdstarten. VÄkn opp :joy:

10 Likes

Funcom bÞr gÄ rimelig bra. BTC kan nok fint gÄ en del til, men ville absolutt ikke brukt penger pÄ det da jeg fÞler at nedsiden er langt stÞrre enn potensiell oppside. Ville nok heller hivd litt penger pÄ noen altcoins hvis man absolutt skal inn i crypto.

Det blir nok krypto. Hvilken er umulig Ä si. Av aksjer mÄ jeg holde fast pÄ Nano :slight_smile:

7 Likes

Canopy Growth

3 Likes

Her mÄ jeg nok si Targovax :slight_smile:

Jag er bad boy og skriver to:

Integrum: alene pÄ us markedet de neste 4-6 Ären, stor satsning i US, Europa og asien. Økte omsettning med 120% siste kvartalet, burde vÊre positiva i 2018. Har marginaler pÄ 90% pÄ produkten. Burde vÊre ett mang milliard selskap om 10 Är, men 2018 blir turn around Äret.

Talkpool: Meget lavt vurdert loT selskap som har knyttet ordrar pÄ 300-400 MSEK som kommer vises neste rapporter. Vurderes idag til ~140 MSEK. Fikk tidligere i uka en ordre fra Namibia fÞr ett smart city projekt vurdert pÄ $2 billion, hvor mye som tilfaller Talkpool er under diskusjon.

6 Likes

NEL

Tror 2018 blir gjennombruddsÄret for NEL og at vi gÄr forbi kursmÄlet til Norne Securities pÄ 5 NOK. CEO LÞkke har uttalt at de vil tjene penger i 2018.

3 Likes

Satser pÄ at Axactor skal hÞste det de sÄr og gÄr 3x i 2018 :slight_smile:

1 Like

2018 blir Ă„ret man skal eie IOTA :smile:

2 Likes

Raiblocks

5 Likes

PCIB eller NANO. BerGenBio dersom de fÄr fullklaff sammen med Keytruda.

1 Like

Stemmer for ELEMENT. Denne vil komme som en rakett pÄ nyÄret!

3 Likes