Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hva blir de beste investeringene i 2018? đŸ€Ș

Slobo

Du er nok inne pÄ noe her - mulige og ikke minst nÊrliggende triggere stÄr i kÞ den nÊrmeste tiden noe man kan lese mer om her;

1 Like

Thin Film

2 Likes

Natto bÞr fÄ en dobling av kursen i 2018 med sterk vekst og lÞnnsomhet. Tror vi begynner Ä nÄ grensen for hvor lenge markedet kan ignorere aksjen og potensialet.

1 Like

I 2018 kan det vĂŠre rasjonelt Ă„ vĂŠre irrasjonell

.:grinning:

5 Likes

Ethereum - se hvor mange som bygger pÄ platformen til Ethereum. Den gÄr forbi BTC i 2018, mark my words :wink:

3 Likes

Mener du at ETH kommer til Ä gÄ forbi BTC i kurs i lÞpet av 2018? Da tror jeg BTC mÄ krasje helt. Og det tror jeg ikke :slight_smile:

1 Like

Siden jeg er ny pÄ forumet og ble spurt om jeg ville dele mitt forslag, kommer jeg litt sent inn i loopen, men likevel;-) Jeg tror DOF blir Ärets vinner. Selskapet har kontroll pÄ gjelden, kostnader og tjener penger. Med flere oppdrag og stigende rater, er det bare et tidspÞrsmÄl sÄnn jeg ser det.

1 Like

Atlantic Sapphire!
10x?
Landbasert lakseoppdrett i Miami.

NB, sjekk ut investorlisten :slight_smile:

Jag inser att jag Àr sent ute. Jag skrev just SpectraCure. som ska komma med uppdaterad information om deras studier som hittills gÄtt bra, men om jag fÄr lov att Àndra min röst (stemme) sÄ sÀger jag Copperstone B (COPP B). Om de hinner verifiera att de funnit en stor koppar-guld porfyrmineralisering i det omrÄde de undersöker, Àr det faktiskt nÄgot av en vÀrldsnyhet, dÄ sÄna Àr vÀldigt ovanliga, och det kommer betyda att de har hittat mineralfyndigheter i mÄngmiljardklassen. Och med tanke pÄ hur litet bolaget Àr kan det bli en rejÀl uppgÄng pÄ kort tid om deras tes Àr riktig.

SĂ„ det blir min stemme.

LOL :joy:

3 Likes

@pdx her mÄ du jaggu summere opp snart. Se hvem som traff pÄ krypto a :heart_eyes:

3 Likes

Året er ikke ferdig enda @Hakon , mye som kan skje innen 31 desember! :grin:

1 Like

ETT ORD!

Fisk!

:fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish:

:+1:

1 Like

HĂ„per @pdx lager en â€œĂ„rets spĂ„mann” tag til den som treffer best.

1 Like

Stod i 81 nÄr du skrev posten. Snart i null da!

Ble iallefall en meget bra tradingmulighet i NAS ilĂžpet av 2018.

SÄnn som bÞrsen har vÊrt i Är og hvis det fortsetter enda litt ned, kan vinneren fort vÊre den som kom i minst minus. Det blir i sÄ fall en seier med en liten bismak :slight_smile:

3 Likes

Mitt forslag er soleklart krypto fondet countinghouse (cht). Aldri tjent I nĂŠrheten av dette fĂžr hehe. Men ikke mange her som har interesse for de :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hadde man fulgt rÄdene her hadde man vÊrt rimelig blakk nÄ

7 Likes