Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Inn med Giret nå ja. (DVS de mnd lønnene(bufferen) som skal ligge på lur ble Funcom aksjer :grimacing::see_no_evil:)

Jeg ler, fordi jeg har gjort det samme, jeg har kjøpt Funcom for bufferpengene også bittelitt giring. Kan øke giringen eller selge aksjer for å få likvider/kjøpe mer Funcom. :stuck_out_tongue:

1 Like

Giret er i Funcox2 så dobbelt så gøy nær det går opp. Ikke så gøy når det går ned :nauseated_face::flushed::monkey:

1 Like

NANO, PHO, PCIB og litt TRVX privat.
Mer spredd gjennom et selskap.

Er 100% i IDEX nå.

Har vært innom CXENSE noen få prosent, og før det tungt i funcom såklart.

Vurderer å gå inn i PHO og Funcom, men uten å røre IDEX.

1 Like

NANO 20%
TRVX 15%
PCIB 15%
IDEX BIOMETRICS 50%

https://twitter.com/IDEXBiometrics

1 Like

Funcom, idex, Nel og polarcus

Blir bra på sikt :ok_hand:

1 Like

Nano, pcib, Ati, Telenor.

1 Like

Forsøkte en trade i trvx som ikke gikk så bra, så da ble det nano på tradingpotten også. Per nå består porteføljen av nano 51%, nom 1% og 48% i kontanter.

1 Like

Veldig fornøyd med at jeg ikke eide noen av disse aksjene på watch listen min i 2018, aksjer som jeg tidligere har både likt og eid

7 Likes

Kjøpte man H&M i begynnelsen av september og solgte i begynnelsen av oktober så hadde man vel 35%++ :slight_smile:

2 Likes

Det har vært mange fine trademuligheter i alle aksjene over, både over kortere og lengere perioder :slight_smile:

Tok en pause fra tradingen i 2018, men det frister litt å prøve seg igjen

3 Likes

Etter en lang tid med å lage barn (tvillinger) jobbe med patent og murarjobb så har eg fått klort til meg litt penger å gamble med. No er det snakk om hobby invest da eg som sagt er murer, og patenten er fortsatt uavklart. Tidligere har eg hatt svært god erfaring med tekinvestor, vanvittig mye god kunnskap, og dyktige medlemmer.

Vil gjerne benytte annledningen til å dele min portefølje i jakten på en god rakett. Alle innspill blir hjertelig tatt i mot.

70% nel snitt 5.17
20% funcom (stående ordre på 12.2)
10% på lur.

3 Likes

Why you no Nano? You dont a-like getting rich?
You a-hate your pesetas? :joy:
( Min portis er all Nano :stuck_out_tongue_winking_eye: )
For å være litt seriøs, ja dette er et kjempeforum med mye kunnskap og flinke folk :slightly_smiling_face::+1:

3 Likes

Du kjøpte mye apcl og iox da eg ridde funcom til 5.55 ved lanseringen (exiles), stemmer ikkje det? :slight_smile: nano har jo vært en klassiker her lenge ^^, suverent. Those were the days. Takk :slight_smile: @Oilimp

1 Like

Kan ikke huske å ha kjøpt apcl, men hadde noe iox ja. Og tapte stort i % på Standard Drilling, men ikke så mye i kr.
Men jeg var også hardt inne i Funcom før prelaunch, så på årsoppgaven at jeg gikk godt i pluss, mener det var over 200K faktisk!
Men mye flaks da, var grønn og fersk, og gjorde alle de klassiske tabbene :rofl:
Skulle være lurere enn de andre, fikk panikk ved nedgang, kjøpte aksjer på topp, lot følelser og frykt styre osv :stuck_out_tongue_winking_eye:
Har heldigvis lært en del på 2 år da, hvertfall å ikke få panikk eller la følelser styre, men lese meg grundig opp på det jeg handler, og være tro til planen min så lenge det fundamentale ikke endrer seg.
Så gjenstår det å se om man har valgt rett, men magefølelsen og fornuften sier at det er rett, så jeg er tålmodig og sover godt :slightly_smiling_face::+1:
Edit: jeg solgte også Funcom på 4- og 5-tallet :moneybag::money_mouth_face:

1 Like

Herlig, eg blander deg sikkert litt, beklager, men har et vagt minne. :slight_smile: takk for sist.

Har kikket litt på nano nå. Den er jo heilt vill. Yes i like a the pesetas, senoritas and cervesas :beers: :smiley:

Edit:

70% nel
20% nano snitt 52.95
10% på lur.

Skal tilbake i funcom ved neste annledning.
Takk for heads up og bra tips @oilimp

3 Likes

Ja Funcom er nok også spennende, uten at jeg har fulgt med så godt så går det vel meget bra med de?
Satser på å bruke noe av en eventuell god gevinst i Nano på kåk i Spania, og etterfølgende da billige cervezas (og senoritas? :stuck_out_tongue_winking_eye::joy: )

3 Likes

Fun tjener jo penger nå, gjeldfri og masse nye spill i pipa, så eg har fortsatt troen for at det er et selskap i vekst. No skal det sies at eg ser at mye av markedet går rett på flossdansen (til og med her i huset), men selv om mange blir der, så tror eg det også har en positiv effekt, da relevant sjanger og ip-ish har en megahype.
Kjempetur faktisk :slight_smile:

2 Likes

Funcom handler bare om at markedet må oppdage selskapet. Det skjer før eller siden gjerne etter Q rapporter når folk som ikke skjønner spill får fakta på bordet.

3 Likes