Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Crayon group holding (20%)
Kitron (21%)
Quantafuel (52%) <— har vært med siden 18.9.-
Hexagon (7%) <— venter på fisjonen av purus

1 Like

100% Kværner per nå.

Ser etter muligheter i Targovax, Nordic Nanovector, AOW-ME, AKSO mm. utover året. :slight_smile:

2 Likes

AOW-ME
ACC-ME
Ford
Extendicare Inc
Storebrand
Dnb
Akso
Kværner
Sdsd

  • ett par til :slight_smile:
2 Likes

Randomly sjekket Ford siden jeg synes det var et litt interessant valg.

Kursen har akkurat passert MA200 og er nå over MA50/150/200, samtidig tegnes det et golden cross mellom MA50/200. Interessant rent teknisk. Er også i bunnen av trendkanalen nå.

  • BgBio
  • Softox
  • Scana
  • IDEX
  • Kahoot!

Ganske høy risikoprofil ifht hva jeg pleier å ha i porteføljen.

Satt litt vel lenge på gjerdet, kjøpte meg inn på $7. Kom jo gode nyheter i går også, de skal satse på helelektrisk f150 som vil bli tilgjengelig fra 2022 :slight_smile:

Og begynner de å betale utbytte igjen , er jo dette en spennende langsiktig aksje :slight_smile:

1 Like

NANO
BGBIO
DNB
SVEG
KITRON
AOW
ACC
TECHSTEP

Solgte dessverre KAhoot, Qfuel og Bonheur altfor tidlig. Traff bra på salg i Grieg Seafood.

Fond
Alfred Berg Gambak
DnB Technology
Blackrock Gold Fund
First Norden Fokus

Bør egentlig kun drive med fond, mye bedre avkastning der enn på aksjene!

Status
Cash 90%

Aksjer
Kitron
Qfuel
PCIB (Største posisjon - uten at jeg etter så lang tid helt kan si det har levert varene, men snart…?)

Fond
KLP Obligasjon 5 år
First Norden Fokus
DnB Grønt Fokus

Kort oppsummert, risikosky og ESG/Biotek-rettet.

2 Likes

Samme her cash ca 80% og sitter i Smoltek,Pcib,Jon DE Teck Sensor, Nava,Ocana Gold,Exxon Mobil long som utbytte aksje.Funn av 8 milliarder fat av god kvalitet uten for Guana,snitt ca 38 Dollar,vil kjøpe mer ved krakk.

Cash 25%
Softox 5%
Kahoot 5%
Quantafuel 25%
PCIB 40%

Cash 50%
Nekkar 40%
Annet 10%

Startet med aksjer i april (som sikkert endel andre), og har vært innom endel selskap siden den tid. Mest for å lære, og lærer vel litt mer for hver gang. Har endt opp med disse, forhåpentligvis for en liten stund fremover:

Pareto Bank 48%
Axactor 20%
Kværner 16 %
ContextVision 16%

2 Likes

Viktig med litt tørt krutt om dagen, tror jeg, men skal nok redusere en del cash snart i fond da formuen økte en del. Oversikt nå er:

Cash: 98,1%
Salmon-evo: 1%
Kron fond: 0,9%

Vurderer inngang i Cloud-me, Nekkar og ulike fond som DnB PB setter opp til uka. Noen som har formening om hvor mye tørt krutt man bør sitte med om dagen, gitt usikkerhet knyttet til oppblussing Covid-19 og presidentvalget? Har troen på grønn profil, men unngå tek da det virker oppblåst? Tenker kanskje få litt tyngde i hedgefond gitt makroforhold? Alle innspill mottas med takk :slight_smile:

97.67% pcib blant børsnoterte.

6 Likes

0.05% cash

3 Likes

Artig at IDEX får det til. Jeg ble forsøkt hentet fra skolebenken dit i 1998(!). Det ble pent der i dag for deg :slight_smile:

2 Likes
  • Nordic Nanovector
  • BerGen bio
  • Targovax
  • Photocure
  • PCIB
  • DNB
  • Storebrand
  • Gjensidige
  • Veidekke
  • Borregård
  • VanEck Vector Videogame & Esport

FOND

  • Alfred Berg Gambak
  • DNB Teknologi
  • Storebrand Aksjespar
  • Storebrand Global Solutions A
  • Storebrand Vekst A
  • JPM US Technoligy A (Dist USD)

Kunne kanskje vurdert å ta ned antallet, men liker å ha flere hester også👌
Klart mest plassert i Nano, PHO, Storebrand og Veidekke på aksjer. Og tech på fondsiden.
Andel Cash 0.0% :money_with_wings::champagne:

70% pnor
20% gig
5% IOX

70% PciB
25% Xbrane
2,5% Biovica
2,5% Ascelia
( Gikk ut av Redsense og episurf i dag)

1 Like

Bgbio 33%
Pcib 27%
Trvx 24%
Ultimo 9%
Nano-Pho 3-4%

1 Like