Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

En spisset portis…

100% i PCIB.

0 diversifisering og veldig høy risiko, men det er 100% bevisst og slik eksponering jeg ønsker.

Ned 50% på det verste i år og ned 30% så langt i år, men det påvirkere ikke nattesøvnen min i det hele tatt. Jeg er veldig trygg på risk/reward i selskapet.

10 Likes

image

Rekordmye cash og litt lite PCIB, men det får duge…

2 Likes

Aksjer:
Yara
Storebrand
Scatec solar
Mowi
Astrazeneca
Adevinta
Pcib
Nano

Fond:
Handelsbanken Europa indeks
DnB teknologi
KLP fremvoksende markeder
KLP aksje asia
KLP smal cap indeks
KLP aksje global flerfaktor
KLP USA index
KLP aksje global mer samfunnsansvar
Landkreditt utbytte Norden
Fondsfinans global helse

Har brukt en god del tid for å bygge opp det jeg anser som en diversert portefølje med noen lodd i risiko som potensielt kan gå veldig bra :slight_smile:

Og en utleieleilighet :slight_smile:

8 Likes

100% PCIB

Vurderer Ultimo og Photocure underveis. :blush:

4 Likes

4 Likes

Ser ut til å bli et godkjent år for aksjene

Har også kjøpt Next, men det er på en annen konto

10 Likes

Du traff godt på Seamless @holmes Grættis på den :dart:

1 Like

Har vært med en stund i en del av disse aksjene så godt å se at man endelig kan begynne å få litt uttelling for tålmodigheten her.

1 Like

Tok Diamyd, Redsense og episurf i mars/april, men gikk nå nyss ut på 100% ish i alle tre å sitter igjen med pc og xbr.
Edit; en liten lytte i AOW, Ascelia og biovica

1 Like

Hvor handler du Coolbet?

55% Photocure
45% PCIB

2 Likes

ScreenHunter 586

For et crazy børsår dette har vært så langt

8 Likes

Du sprängde ju 100% typ igår! STARKT

1 Like

Vill trend, hva er portisen?

1 Like

VOW (0%) : Gikk tungt inn i VOW når den falt under 20kr rett før rapportering. Skavet av denne rundt 30 og helt ut rundt 39-40.

Remedy (20%) : Denne var mye av oppgangen tidlig i året (har vært inn og ut siden 8 tallet), tok gevinst i vår engang og var ute frem til sommeren, hvor jeg gikk inn rundt 20EUR. Sitter enda.

Nekkar (20%) :Vært med siden 3,5kr, fylte på når den stakk på rundt 4kr. Sitter enda (20% av portisen)

Ubisoft (20% via warrent) : Kjøpte rett før UBI forward (07.09) på 41kr.

resten cash

3 Likes

Min ville miks av biotech og spill-aksjer i norden har fungert bra så langt i år. Så stygt ut i mars, men heldigvis solgte jeg meg ned mye da smitten kom til Italia og kjøpte tilbake mye litt over bunn. Jeg har mere et fond enn en portefølje. 40% cash.

5 Likes

Hvilke aksjer/fordeling har du i “fondet”?

Jeg sitter i mye, bruker vekting aktivt der liten risiko betyr større posisjoner. Mine største posisjoner er PHO, AZT, SF og EMBRAC. Fra størst til minst.

bilde

7 Likes

I et lengre perspektiv har metoden min fungert bra

Men det snur fort i aksjemarkedet. Men strategien har vært å være inne i mye som skjer i norden på biotech og spill-siden.

5 Likes