Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Absolutt, men jeg liker å gjøre det enkelt og min grunn er Bekken og Witzøe :slight_smile:

1 Like

Elabs
PLT
Elop
Next

2 Likes

Rayman, har fulgt Pcib i 11år.
Og bruksområdene til teknologien bare eskalerer!
Det har overgått min villeste fantasi, nå gjenstår bare en tilsvarende kursutvikling!!!
Det store nå er jo mrna pga covid19.
Det er mange år siden Pcib dokumenterte levering av naked mrna :star_struck:
At avtalene kommer,er jeg sikker på.
Men bare Galllegangs studiet de kjører alene, som er inne i siste fase,og som har vist fantastiske resultater så langt.
Forsvarer 10 gangern👍

3 Likes

Solgte Nanov her på 19,30 og 19,20 - gikk ikke etter planen, men var en beskjeden post.

Doblet aega og quantafuel

1 Like

Jeg har null innsikt i pcib, så kan ikke uttale meg om aksjen og deres forskning.

(Nok en) tung dag for pcib, men Softox og nekkar får dagen godt i pluss.

1 Like

Bioextrax
Ultimo
Abera

Har ca like mye EK i eiendom (markedspris - gjeld) og investerbare midler. Investerbare midler er halvparten i cash og resten ganske jevnt fordelt over aksjer, bear produkter og PM / miners. Eiendom til eget bruk.

6 Likes

Ulti 40%
Pcip 20%
Elliptic 20%
Bioex 20%

Alibaba 20%
XXL 15%
Nordic Nanovector 30%
Telenor 10%
Pareto Bank 20%

Cash 5%

2 Likes

60% Ulti
20% Kalera
5% Pcib
Resten cash.

100% Targovax. Kan gå meget bra eller meget dårlig.

2 Likes

All inn på rødt på ruletten. Kan gå skikkelig bra eller skikkelig dårlig

1 Like

All in på rødt ville nok gitt betydelig høyere vinnersannsynlighet

50% txp
20% ulti
10% soft(etter den datt ned)
Elabs 5%
Desert 5%
Pnor 5%
Berbio 5%

Tenkte å fylle på 5% mine etter Royston måling.
Har lyst å komme inn i bioex også

Har 14 aksjer, der kmcp er største post.

Kan nevne uten å gidde å logge inn i banken for å se prosentandelene i eksisterende portefølge på 8 aksjebeholdninger,-at jeg har nå nylig gått inn(igjen) i BW Energy,som jeg tror vil dra nytte under ekspansjonen og oppretingen av flere produksjonsrør i denne situasjonen med høy oljepris som jeg tror/håper/mener vil vare en god stund fremover,og selskapet vil støtte opp mot til å bli en “utbyttemaskin” som den opprinnelig ble etablert til i årene fremover.

:pray: :oil_drum: :pray:

3 Likes

Blir moro når Ruche kommer online neste år😎

1 Like

jeg ser litt lengre frem og håper på “Maromba” :dancer: :man_dancing: i utbytter :wink:

og estimatene (gj.snitt fra 3 meglerhus) virker også oppløftende :blush:

P/E for 2023 viser 3,11…
Screenshot 2021-10-01 at 20-27-18 BW ENERGY LIMITED Financial Data Forecasts Estimates and Expectations BWE BMG0702P1086 Ma...

image

2 Likes