Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Kjekk oversikt. Excel eller hva?

Får den opp automatisk hos min nettmegler :slight_smile:

1 Like

Jeg hadde publisert min portefølje oftere hvis jeg hadde den muligheten :grinning:

2 Likes

Nordnet har en sånn mulighet ;D

2 Likes

Er ikke så fan av å dele kaker, så slik er min portefølje.

8 Likes

Vet ikke om jeg orker å flytte… Har registrert meg men…

1 Like

Har valgt å selge ut short etfene, det er bare basert på det tekniske bildet, som tyder på et brudd opp. Vil kjøpe tilbake dersom trenden blir mer negativ igjen, uansett om det blir fra et høyere eller lavere nivå.

4 Likes

Jeg følger også med så jeg kan ta en ny inngang med bjørner. Er helt sikker på at det kommer til å være veldig gode penger å hente her etter hvert.

1 Like

Portefølje, sgs uforandret, størst-minst andel:

Funcom
Axcator
Hugo
Gig
Nano
Next

Hugo posten er litt for stor, vil redusere litt ned mot/under posten i Gig.

Ellers tenker jeg å sitte en stund i alle.
Satser på en aldri så liten Jackpot i Funcom for å rette opp etter massakren Black Thursday!

3 Likes
5 Likes

Har en bra følelse på porteføljen min.

Funcom
Stillfront
Seamless
Monobank
PCI Biotech

Eneste i minus er Seamless som jeg var for kjapp med å kjøpe tilbake etter salget på forrige peak (etter tips fra Nofun her på forumet, takk. Tjente noen slanter på det.)

De som leser mine poster her på Tekinvestor har nok skjønt at jeg ikke er en langsiktig investor. Selger og kjøper om hverandre der jeg mener det er riktig, men akkurat nå tror jeg en inngang i disse aksjene kan føre til lønnsomhet på kort-mellomlang sikt.

Obs: Alle har betydelig risiko.

4 Likes

Nydelig dag :slight_smile:
Axa +4
Funcom+5,6
Nano +6

Er nå ca +25% i Axa og Funcom, ca +20 i Nano (litt uheldig med inngang…men tolmodighet :slight_smile: )

7 Likes

Med AXA, NANO og NOM på listen var jeg på et tidspunkt opp 6% i dag, så ikke helt den komme på morgenkvisten.

Duppet litt på slutten igjen da.

På tide med en oppdatering på mine porteføljer siden jeg har gjort en del “små” endringer:

Hovedkonto

Pensjonssparing

…Konklusjon: NÅ snakker vi risiko <3

9 Likes

Dette forumet startet jo med fokus på Funcom, så godt å være så tungt inne i Funcom igjen. Sist jeg var tungt inne i Funcom finansierte det en Route 66 tur på 1 måned for meg, så jeg har bare positive tanker om denne aksjen… i sine gode tider :wink:

8 Likes

Flott dag, hele porteføljen går opp i dag :slight_smile:
Fra 0,72& i Next til 4,26% i Nano.
Uten at jeg har regnet så nøye, så er vel porteføljen 2-3 % i pluss fra nyttår…

3 Likes

Porteføljen nå

Opp rett over 50% i år. Har ingen store tap i år, og gevinstene er fordelt på Natto, Funcom og Next.

Har ingen short posisjoner lenger, men har begynt å kjøpe Ethereum.

8 Likes

"Every once in a while, the market does something so stupid it takes your breath away." - Jim Cramer

4 Likes

Er det lov å spørre om inngangen din i episurf?

14.18, dvs rundt dagens kurs

1 Like