Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Innså at jeg aldri har delt dette, men det er jo bare disse aksjene jeg snakker om så det er vel ganske åpenbart! :stuck_out_tongue:

5 Likes

Har ikke sånne fancy diagram, men rangerer fra størst til minst :

Hugo
Apcl
NOM
Iox
Biotec
Gig
Bionor

Så noen små saker som trades , sitter med litt cash

3 Likes

Akkurat nå er porteføljen som følger:

  1. Axa


Ja, det var faktisk alt. 100% Axa :wink:

Har interesse for et par til og ønsker å trade litt funcom, men funnet ut at jeg ikke har lyst til å eie mange aksjer samtidig. Syns det er bedre å gå mye inn i noen ytterst få man har mest troen på :slight_smile:

Og liker denne grafen nå: :slight_smile:

10 Likes

Da kan jeg føye til PCIB nederst i porteføljen min, fikk en post på 5 kr, droppet BWO.

2 Likes

Da gikk jeg ut av NOD med pittelitt i pluss, og inn i Kitron (igjen). Tror på større oppside i Kitron krysser fingre

Fra størst til minst:
FUNCOM
KIT
IDEX
NOM

3 Likes

Gikk helt ut av bionor fredag, økte i Nom og Gig, er litt bekymret for Apcl

3 Likes

Ut av Alltele som var et utbyttecase og den minste posisjonen, men som kom med melding om spredningsemisjon (har nok emisjonscase :slight_smile: ). Økte heller litt i resterende, spesielt Stillfront og litt Seamless.

4 Likes

Stokka litt om i porteføljen, vurderer å selge all bionor siden jeg tror prisen nå altfor høy!

3 Likes

Spørs hvor lenge Spetalen og JHA sitter med 360% urealisert gevinst…

3 Likes

Spetalen er garantert langsiktig :grin:
Forstår ikke at folk kjøpte i dag. Hadde vært noe mer lukrativt å kjøpt på 50-tallet forrige uke…som jeg ikke gjorde!

2 Likes

Nom andelen min skal økes, men først frigjøre cash ett sted.
Tror egentlig tiden spiller på lag for å øke Nom

Ny liste fra størst til minst:

FUNCOM
STAR-B
PCIB
SF
PHO
SEAM
KIT
NANO
GOMX
NEXT
THIN

5 Likes

Bare sikre, trauste og kjedelige selskaper du har aksjer​:+1: :joy:

4 Likes

Hva jeg har jo KIT og PHO i lista mi. Lavere risk enn det får du ikke (alt er relativt…) Men jeg investerer kun i spill og teknologi. Planen er å lære meg mer om Sverige, der er det mye spennende. Oslo Børs blir mye fisk og olje, og det begrenser nok oppsiden på en del aksjer jeg følger her som faller utenom dette mønstret.

Og i tillegg bruker jeg megler som investerer i hva han vil, hvis ikke jeg trenger pengene til risikofylte investeringer.

6 Likes

Resten i kontanter.

14 Likes

Håper du får en fantastisk høst Morti (også for min egen del). Ikke ofte man har storeleaser på trappene, da gjelder det å være med :wink:

3 Likes

Her går det i:

Funcom - kostpris 1.22
IDEX - kostpris 7.87

WR Entertainment - kostpris 2.72

4 Likes

Funcom @1.49 bortimot 200k

6 Likes
14 Likes

XXL: Kostpris 49.845,- Nåværende: 52.250,-
Funcom: Kostpris 74.800,- Nåværende 71.148,-

Kjøpte inn Funcom litt “seint”, på kurs 1,39. Startet med aksjehandel for ca en måned siden så er ganske fersk i gamet.

6 Likes