Det ble liitt aktivitet i dag. Solgte alt fra B2H og satt i Hugo (ble revet litt med av nyheten om avtale med Arsenal). Solgte også rundt 25% av min beholdning på nanovector og la inn i Funcom. Synes det jeg så fra streamen gjorde at jeg ble veldig optimistisk med tanke på salgstallene. Nå skal det bli godt å sette seg ned i sofaen å se de andre streamerne spille og forhåpentligvis bygge videre på optimismen. De neste par børsdagene kommer til å stor innflytelse på privat økonomien
Snitter forsiktig inn i Star b på sedvanlig masochistiske måte.
Hva skal jeg kjøpe?
- Mer Star b
- Mer Stillfront
- Funcom
0 stemmegivere
Hehehehe den der visste du utfallet av
Dumt spørsmål
Mer av alle 3 ?
Prøver en liten post i Funcom nå til å begynne med
Og da er jeg skikkelig i gang med en fin fin risikoportefølje. Ingen grunn til å spre risiko når en kan ha alt på en og samme plass.
Solgte en liten del av Nordic Nanovector og det jeg hadde i Hugo Games(også en liten andel). Hugo gikk jeg inn på 1.80. Jeg har desverre en svakhet for fotball, og fikk vite alt for sent om Arsenal avtalen. Til tross for at jeg vet at den alltid suges ned til 1.50 så tok jeg en dårlig avgjørelse. Derimot, ingen grunn til å dvele. Tok tapet for å kjøpe meg inn i lovende Funcom.
Når pengene var på plass var det bare å slippe alt en har i hendene å komme seg inn i Funcom. La inn en ordre på kr 4 og ende opp med snitt på 3.45 på kjøpene mine. Kunne kose meg mens jeg så kursen dale ned mot 3.10 ish før den begynte på sine fine ferd oppover. Bakken ble brattere og brattere oppover og det ble til slutt en veldig fin dag
Moro å se også hvor mange andre som har nytt godt av dette. Spesielt til så mange lojale Funcom aksjonærer som er vært med gjennom tidligere nedturer. Gøy å se at oppturen kom til slutt!
Litt mer Funcom, men fortsatt mindre posisjon, snitter inn
Doblet beholdningen i Funcom på 4,4
Selv brente barn kommer løpende nå!
Jeg er heldigvis ikke brent i Funcom
Ikke enda
Kommer vel noe sånt
“Funcom has with immediate effect from today disposed of all rights to Conan Exiles and past and future revenue stream in exchange for a lollipop”
Han der karen som var her før emisjon men forlot i forbannelse etter black thursday? husker ikke hva han heter? var ganske solid på TA?
Går nå all inn i Funcom og FAR. Dumper alt annet.
Har sittet all in hele tiden livredd til tider men hvilepuls nå
olepederk
Han ja, er han her enda ? skal vel ikke gjøre seg en ny entree ?
Jeg tror han gikk pisslei av funcom. Han er innom sporadisk. Går an å tagge han om du lurer på noe