Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Jeg vil tro at Axa kommer til å stige frem mot q4.

2 Likes

Det tror jeg også, men ikke så mye som Funcom er mitt bet. Men jeg har lagt inn salg av aksjefond og det puttes i aksjer, får se om det blir Axa. Har ødelagt det fine snittet i Axa, samt pådrar meg greit med skatt til -18 men da står jo Funcom i 20 så det ordner seg nok :slight_smile:

1 Like

Kjøpt Fun 5.08 solgt Star 17.20

6 Likes

Solgt FAR 6, Kjøpt UMS og Komplett Bank : )

Har vektet opp, opp og opp i Funcom. Ut av TSLA etter en bra opptur og ut av NEL etter litt tap.

Nesten gang jeg poster kake så skal det være mindre FUN og mer NANO. Lurer bare på hvordan jeg skal ha mage til det :stuck_out_tongue:

1 Like

Sitter stille med 100% i Funcom, caset og kursmål har bare blitt bedre og bedre for min del den siste uka. Er også mange triggere som kommer hvor de viktigste nå for meg er offisielle salgstall fra Funcom selv og launch dato for Xbox versjonen, samt oppdateringen med ny biome og nye features. Vi ser at Youtube har tatt over for Twitch som jeg trodde ville skje, og CE øker sterkt i populæritet på Youtube for tiden. ca 2-3 millioner nye visninger/dag der. :slight_smile: Og vi ser at mange av de store har begynt på serier, i stedet for enkeltepisoder fra spillet. Estimerte salgstall holder seg også. På sikt vil jeg legge meg i biotech også, men Funcom ser for sterkt ut til å velge bort i ukene framover, og forhåpentligvis videre i år også.

Da ser det følgende ut, fortsatt med mest i Funcom (så vidt). Kontantene skal inn et sted, mest sannsynlig Nano

Er ute av Axa for en periode og kjøpte Funcom, en post 1/3 på 4,9 og en post 2/3 på 5,07

Neste handel blir 20-25% salg rundt 7 kr ila neste uke :sunglasses:

1 Like

TekInvestor Portefølje

3 Likes

Solgte UMS igjen og tilbake i FAR. Sånn er det når muligheten byr seg : )

Update: Slettet FAR ordre etter litt fundering. Usikker på hva riktig pris er på denne nå.

Her er min.
Vurderer å selge PCIB og flytte over til Funcom hvis den går under 5kr igjen.

@iHHelg søkte om medlemskap i gruppa som Demogorgon.

Der røk 30k ut fra Funcom potten min 5.4 føk de på :slight_smile: 50k Igjen

Edit:
Vært helt sinnsyk reise det siste året, glad jeg har holdt meg til planen. Har satt inn rett over 200k siden jeg startet med aksjer på Nordnet i 2014, nå viser kontoen 756 322, - - uttak på 55k til skatt/BSU!

Tror aldri den hadde vist så mye om jeg ikke hadde dukket innom her. Stor takk til alle, spesielt @pdx for forumet, @Insider for gode diskusjoner og generelt alle for hyggelig tone.

Ser fram til å nå 1m barrieren før 2017 er over! Nå blir det jobb i to dager før 22 års dagen blir feiret i Malaga! :smile:

22 Likes

50% Funcom
45% starbreez b
5% kapital

1 Like

Grattis. Hvor mye av gevinsten er fra Funcom?

Det er sick, grattis.

I underkant av 300k så langt, 200k urealisert på de siste 50, 000 aksjene. Ellers har jeg ca 70 i GIG, 10 i pcib og 4-5k her og der

Takk! @Savepig

2 Likes

Blir litt mer BERGEN når emi aksjer er på plass :slight_smile:

1 Like

Burde bli litt mer Hyard også kanskje? :wink: http://sysla.no/2017/02/05/maritim/fjord1-tjente-penger-som-aldri-for_189168/ Godtur i 2017/18

2 Likes

Jeg ser du har slanket antall aksjer? Jeg har nå åtte aksjer, og det er kanskje litt mye. Burde virkelig ha kuttet TIL, men er f… så hard å ta 50% tap. :stuck_out_tongue:

1 Like