Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Holdt meg til plan og har gått inn med Funcom gevinst i Nano. Målet var egentlig 50/50 men det ble for lite Nano aksjer på en lik splitt, så nå ble fordelingen motstatt fra fredag :slight_smile:

Har tro på Funcom enda, og sitter med litt mindre aksjer enn det jeg liker i Funcom, så kontantene som er igjen skal inn i Funcom ila. uken. Begynner å bli rimelig greit lastet med Nano så Costa & co better not **** this up.

Portoføljen fredag 03.02.17.

73% Funcom
27% Nordic Nanovector

Portoføljen mandag 06.02.17.

29.4% Funcom
62.9% Nordic Nanovector
7.8% Kontanter

Er tilbake med 3-stjerners rating også etter å ha vært nede på 1 og 2.

3 Likes

Jeg hadde veldig mange små posisjoner og valgt å fokusere mer på de jeg tror mest på nå. Handler også litt om timing. 5 er nok minimum av det jeg ønsker å ha i antall, men har også noe plassert i Ethereum som ikke vises her.

2 Likes

Jeg solgte Biotec med tap etter å ha sittet med aksjen i over 3 år. Beste jeg har gjort. Gikk inn med alt i Funcom og tjente tilbake det tapte and then some på 2 dager… :slight_smile:

4 Likes

Jeg solgte resten av Axa i dag, har nå bare fire selskaper i porteføljen:

Funcom
Nano
PCIB
TRVX

Ønsker snarlig høy avkastning i to eller flere for å vekte ned og utvide med ett eller to selskaper.

Axa står høyt på listen, kunne godt tenkt meg å nærmere doblet den ift hva jeg hadde.
Antar Gig også stikker nå siden jeg er ute…

2 Likes

Du skal ikke leke litt lenger i Funcom med full pott da? Benytte dagen iallefall?

Tok såvidt litt mer på 5.68

1 Like

Prikker meg inn på lokale topper :joy:

10 Likes

Wow, nå skulle jeg skrive hvor dust jeg var som økte med 10% flere aksjer i Funcom på 5,61 så ser jeg at @holmes kjøper høyere enn meg😮

3 Likes

Det kan vi ikke ha noe av.

Kjøpte mer så snittet på kjøp i dag ble 5,49 :stuck_out_tongue:

3 Likes

3,83 i snitt nå, er da såvidt i pluss. På tide å selge? :grinning:

Tror det er bedre å kjøpe nå enn å selge.

1 Like

Sjeldent det fungerer å kjøpe på åpning. Som regel kommer det en pustepause 10-30 min. etter åpning. Da skal man kjøpe : )

Det var et veldig lite kjøp på 5.68. Som sagt snitt kurs betalt i dag var 5.48.

Har 60k inne nå - og resten i Nano. Det får holde. Må ha bittelitt cash i bakhånd for å betale noen uforutsette regninger… :slight_smile:

Da har vi ganske likt i Funcom nå, får holde for meg også :wink: . Har en fin pott i APCL som jeg har hatt lenge, liker oljemygger som er litt underdog! Men den har en haug med triggere fremfor seg, utrolig spennende!

1 Like

Jeg følger med på APCL. Har lest meg litt opp ett swingtraden min og tror den kan gå mye på forventninger og ta helt av hvis de treffer! :slight_smile:

Økt i Funcom, og tok litt Next på 133, emisjonen var på 134 så tenker det kan være greit å begynne å kjøpe litt igjen her. Som vanlig forsøker jeg å ta en liten posisjon og snitte inn (gjerne ned).

3 Likes

Jeg dilter etter Holmes og MK1 og kjøper litt next jeg også :slight_smile: Tok på 133 jeg også.

3 Likes

Ut med GIG/AXA/PCIB, inn med NEL/APCL.
Samt vektet meg ned relativt bra i Funcom :slight_smile:

1 Like

Solgte litt TIL og kjøpte FUNCOM for pengene. Trodde aldri jeg skulle gi 5,49 for Funcom igjen. :scream:

4 Likes