Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

1 Like

Det var en veldig oversiktlig portefølje.
Blir spennende å se hva 2017 vil bringe, for TRVX og biotek generelt.

Bare ikke glem risikoen (sier jeg som hovedsaklig er inne i biotek og Funcom…)

3 Likes


Tar jeg ut 66185 kr til, er jeg i null på den potten som står igjen!

3 Likes

Funcom 90%
IMSK 10%

2 Likes

Wow :grinning:

Den første biten på veien til å bli frisk er å innse at en har et problem.

  • undertittelen til denne tråden.
1 Like

Solgt litt i Nano og Funcom og økt i Natto

Funcom 42,4%
Natto 4,7%
Nano 18%
PCIB 25,2 %
TRVX 9,7%
Kontanter 1%

Målet videre er muligens å betale ned lån på “bedriften” Duogdu ved å selge ned i Funcom, men har god tid.

1 Like

Trodde du aldri skulle selge Nano? :wink:

1 Like

@Nocturne skulle ikke selge Axcator heller…
Planen min var en kjapp gevinst i Funcom og øke i Axcator. Får se hva nærmeste fremtid bringer i Funcom.
Er litt redd for at Axcator stikker…

2 Likes

Vektet litt ned i Funcom på 4.83 og i PCIB på 29.80. Ikke noe alvorlig. PCIB tenker jeg ikke å kjøpe inn igjen, men være med videre med det jeg har. Over 100% avkastning på den nå. I Funcom så lettet jeg meg med 50% og ser etter ny inngang for de prosentene. Blir inne med resten.

3 Likes

Ca. en fjerdedel i hvert selskap her…

FUNCOM (trading post, realiserte hovedposten på 4 kr ved lanseringen)

TARGOVAX (siden januar, langsiktig post ut 2017sansynligvis)

NORTH ENERGY (siden januar)

STANDARD DRILLING (SDSD) ny i dag. (etter å ha studert litt så mener jeg potensialet ikke er reflektert i nåværende aksjekurs og den ser teknisk gunstig ut også nå). Volatil aksje med høy risk/reward.

2 Likes

Vil du skrive et par setninger om hvorfor kursen burde være høyere?

Da jeg lettet meg for Funcom og tok 400 000 ut av kontoen for et par uker siden så stod kontoen i 633 000 etter uttaket. Sa vel at veien tilbake til 1.000.000 er kort. Og jeg er på god vei :slight_smile:
Tar ikke mange dagene dersom porteføljen oppfører seg slik nå fremover… :slight_smile:

9 Likes

Hvilke aksjer @morti ?

Mer Fun! På meg virker det som konsollanseringene ikke prises inn. Kunne timet bedre kjøp i dag (4.74 i snitt på dagens fangst).

3 Likes

Samme som oppe i kakediagrammet her viser.

Pcib
Funcom
Storebrand
Next
Scatec

Alt i blått og vel så det :wink:

3 Likes

Gikk helt ut og helt inn igjen i Funcom i dag :slight_smile: 400 aksjer tjent på traden, men porteføljen endte ned 3%. Har troen på litt sikt :wink: Tror det er en god del som ikke er tatt høyde for både på positiv og negativ side, jeg ser mer positivt enn negativt jeg tror skal inn i Funcom aksjen og har tro framover som sagt :slight_smile: Gøy med modderne, de lager ofte content på et høyere nivå enn selskapet, helt gratis ^^ Tror det blir lite trading framover for min del, men så litt åpenlyst ut i dag. Lykke til holmes og @morti

2 Likes

Det siste kjøpet mitt var Next på 133 og kursen er vel ca 134 nå. Så her kan man fortsatt komme seg inn på samme kurs som meg hehe hint hint :wink:

2 Likes

Mitt nye snitt i Funcom er 4,53 så her kan man også komme seg inn til enda bedre pris enn meg :wink: hehe

2 Likes

Er ikke sikkert det blir så lett. Negativitet byttes fort med positivitet i Funcom! Har kjøp liggende.

1 Like