Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

De andre begynte jo ned også :wink: Kan bli gull.

Ja tålmodighet som jeg ofte nevner er min greie. :slight_smile:

2 Likes

Endelig kommet over DippenDahle… Ble en meget dyp da(h)l i stigningen.

Håper trenden fortsetter slik noen år til! :slight_smile:

8 Likes

Magefølelsen har slått seg løs på kontoen mens jeg har vært i Polen…:beers:
Kontantene er på vei ut, så de forsvinner fra kaken i morgen

3 Likes

godt å se at du har diversifisert til fond, viktig å ikke ha alle eggene i en kurv!

9 Likes

“Keep all your eggs in one basket, but watch that basket closely.”
7 lapper i Fondet, blir spart 1 i mnd :smiley:

1 Like

all in her også

Liker porteføljen min så lite endringer. Usikker på Next som er spekulativt. Kan finne på å bytte ut den. Har ganske god gevinst i alle unntatt den. Lettet meg litt for Funcom nå før Q, men beholdt 60% av de og. Mest pga risikostyring. Tok jo ekstra inn på 3.89. Porteføljen er nå oppe i 890 000 der alt er gevinst :slight_smile:

7 Likes

En av de korteste men desidert mest givende handelen jeg har hatt så langt :grin:
Inn på 4.25 igår og ut på 4.6 idag :grin:

6 Likes

Rinse repeat?

1 Like

Tror jeg gjør lurt i å vente til magefølelsen handler, liker ikke å gå inn i en aksje igjen samme dag jeg selger :anguished:

Frister veldig med NEL ila dagen :slight_smile:

1 Like

Traust og kjedelig skal denne være, første dag er blå så langt.

1 Like

Ops, inne med 20k mer på 4.19 :sweat_smile:

Edit: Den som bare hadde vist den skulle ned 15 øre til…

3 Likes

Gikk på den samme her - inn på 4.19

1 Like

S****

Denne bursdagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt! :ferris_wheel:
Jeg skulle sitte og drikke kaffe og se en blå portis bli blåere. Men det ble blodrødt.

LIKEVEL - jeg kom FAKTISK ut av det hele i pluss!?

4 Likes

Dette var nitrist. Ble en liten finanskrise for portefølje laplagam i dag med nedgang på over 10%. Fikk derimot gjort underveis en del justeringer som begrenset nedgangen noe.

Solgte 30% av Funcom, 15% på 4.60 og 4.40. Disse ble brukt til å kjøpe inn Stillfront og PCI. Stillfront ble min eneste aksje i pluss i dag. PCI ble også bare sorgen.

Solgte også litt over 20% av Nano på 94% og la inn i Funcom på 4.00. Ingen umiddelbar suksess å spore på denne heller.

Nå blir det å se fremover. Satser på at det blir blått og positiv korreksjon i morgen. I tillegg om vi skal se litt mer positivt i dette så fikk jeg ihvertfall en mye mer fargerik kake :slight_smile:

6 Likes

Denne er opp 1.21% på den røde dagen blant høy risiko aksjer, tanken er at jeg etterhvert skal matche hver krone avkastning, med 1 frisk sparekrone inn på kontoen. Så hvis strategien fungerer med kjedelig aksjer i profitable selskaper som gjerne leverer et lite utbytte, kan jo denne etterhvert vokse seg større.

#Boring rich
@Nocturne

8 Likes

Hehehe…Heheh… heh.

1 Like

https://www.sadtrombone.com

2 Likes

Hva er din portefølje? Blodrød, oppskrapt og desidert lavere enn i dag tidlig.

Får sette like mye pris på det enkle som Borat om dette fortsetter :stuck_out_tongue:

4 Likes