Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Love it! :smile:

Elsker galgenhumoren her! Det er bare penger tross alt folkens! :slight_smile: Easy come osv.
I morgen er en ny dag. Men dagen i dag har fått meg til å tenke. Kjørte en tur før middag og tenkte på å selge alt, logge av og glemme børs for en stund. Om jeg bare hadde klart det… sukk

4 Likes

Du skulle gjort det, da hadde alt gått opp igjen :wink:

1 Like

Jeg blåste 50% av 1,5 mnd`s profitt i dag :smiley: Hei hvor det går !
Svien kommer ikke skikkelig før selskapene som gav en juling skyter opp igjen dagen etter :wink:

1 Like

Første, og kanskje siste, gang jeg er knallfornøyd etter en dag der porteføljen sank 7,5% :relaxed:

3 Likes

Ny uke, ny liste fra størst til minst

FUNCOM
PCIB
NANO
STAR-B
SF
PDX
THQN-B
TRVX
G5EN
SEAM
PHO
----------Lytteposter--------------------
NATTO
EPIS-B
HUGO

Endringer: GCOR solgt pga YA-lignende finansieringsløsning. Vektet kraftig ned i PHO pga. dårlig rapport. Har mistet mye av troen på selskapet. PCIB solgt 50%. Usikker på om det er en trade eller permanent gevinstsikring. Solgt litt Funcom. Etter litt frem og tilbake er jeg igjen med i G5EN.

4 Likes

NAS
KOMP
TWTR
HM-B
SDSD
MIND
UMS

Tok ut DRYS. Tror denne vil gå ned til 0,5$ og så spleis igjen, men kan sikkert også hoppe i mellomtiden. For mye risiko rett og slett.

1 Like

Solgte 25k til for 3.77 i Funcom. Doblet i Next for 106.

3 Likes

Avkastning siden oppstart av Link kontoen. Her er ikke bitcoin gevinsten på 73% / 73 000 kroner fra i fjor med.

3 Likes

Jeg er også nogenlunde tilfreds :wink:

13 Likes

Det er rett og slett sykt bra! :dizzy_face:

1 Like

ja, det er faktisk svært at se hvor godt det gik med FUNCOM inden da, men porteføljeværdien var faktisk steget med 2000% da jeg gik ind i Starbreeze :smiley:

4 Likes

NorskBulls sa “Stay in Cash” så i dag klikka jeg loko-banana og startet med vårrengjøringen av portoføljen (begynte egentlig i går men fortsatte i dag).

Fikk unna det meste, til og med Nano som jeg fikk på billigsalg til 89.50 i går røk ut på 93 kr i dag. Nå gjenstår noen tusen PCIB aksjer og enda flere tusen Havyardaksjer. Liker disse to såpass at de er benådet inntil videre.

Er nå klar for swing-trade-bonanza i morgen (gjorde en ufrivillig Fun-trade i morges med 2.5k gevinst på 2 min :smile: )

Siterer @Larsen - YOLO

4 Likes

Du e steine toillat @Nocturne , for å bruke et Finnmarksuttrykk :sweat_smile: tør du virkelig å la alle de snadderaksjene rase oppover uten deg i førersetet? :smile::+1:

2 Likes

Ut og kjøpe joggesko i morgen @Oilimp, så er jeg klar for neste uke :smile:

2 Likes

Må nok det, skal man ha råd til gulltenner :smiley:

1 Like

Sitter nå med den vanlige axa posten og en grunnpost i funcom nå. Mye cash nå som jeg egentlig synes er behagelig da aksjene jeg har hatt de siste dagene ble så volatile at jeg merker jeg slet med å slappe av. Cash blir nok inn i funcom og/eller nano, eller andre aksjer som skulle dukke opp. Har ikke stress med å plassere de.

1 Like

Trukket litt luft og er inne igjen med en kvart mill fordelt på følgende.

25 K FUN@3,8
2,5K BWO@23
3,3K AMSC@29,8

2 Likes

Status i dag, har solgt unna diverse siste 2 dagene for å snitte ned i Fun, snitt 3.95. Vil nok redusere her når vi kommer et stykke opp på 4-tallet. Ikke fordi jeg ikke tror den skal høyere, men fordi fun utgjør en for stor del av portisen og jeg er tom for cash.

Avkastning siden jeg satt inn grunnbeløpet på denne kontoen 01.11.16
Meget fornøyd så langt, men februar har ikke vært så snill :joy:

4 Likes

Tror du ikke nano skal opp nå som vi endelig har fått en kredibel føring på at det kommer store nyheter sammen med neste resultat i første halvdel av 2017?