Nano er ganske garantert + i mine øyne fra 95, mulig du får inngang rundt 85 med tålmodighet på et par uker og er rask om det skulle komme, ellers er det alltids mulig å sitte til Funcom sine spillertall øker og salg/markedsføring har begynt å vise seg mer, men da blir det jo fort å løpe litt etter også. Vanskelig å si med Funcom nå, på sikt har jeg personlig trua, men jeg er klar over risikoen der som du også er. Havyard kan som du sier bli kjedelig, men framtidsutsiktene ser såpass bra/sikre ut der at om det er nattesøvn og profitt på sikt man går etter ville jeg ikke vært så redd for å begynne å kjøpe der i dag. Storebran har jeg ikke fulgt med på.
Med andre ord, klarer du igjen å gå ut før momentum avtar og holde deg kald når alle roper hurra ville jeg gått for Funcom/Nano+ viktig å ha tid til å holde seg oppdatert. Om du vil la aksjene stå og fokusere på andre ting ville jeg valgt Havyard 65%, Nano 20% og Funcom 15% og la det stå i et år eller to. Gevinsten fra Havyard på 2 års sikt bør dekke inn eventuell krise i de to andre på sikt med en slik fordeling. Viktig å få med seg videre kontrakter og forhandlinger som skjer i Havyard også da