Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Det som også har en del å si er hvor mange aksjer man har hatt i perioden også, ikke glemme det.

1 Like

Selv om både jeg og @Oilimp bare har Nano i portisen nå, så har vi jo hatt mange flere aksjer tidligere… du kan jo hive opp porteføljen din sammen med den oversikten? Du har 4-5 selskaper mener jeg?

Når man ikke bare har Funcom :slight_smile:

9 Likes

Jeg har også oppnådd sånne spikes, og så faller det rett ned igjen :stuck_out_tongue: Lykke til ^^

1 Like

@Martins, jeg skal poste fortsettelsen :slight_smile:

2 Likes

Da har det vært litt endringer i porteføljen min. Stillfront er blitt solgt i sin helhet. Ble omkring 11% i minus på denne. 60% av salget gikk til Funcom på 2.63. Posten ble deretter solgt på 2.79. Salgsposten er nå lagt inn i Nano på kurs 83.

De siste 40 prosentene fra Stillfront har vi flyttet inn i PCIB på kurs 25. Litt nedsnitting er fint. Satser at de snart begynner å se oppover igjen.

Jeg er dog veldig misunnelig på de med Stillfront aksjer nå. Sjeldent stort bull signal dette. Siege: Titan war global launch er nok rett rundt hjørnet.

Må kanskje også nevne at figuren min ikke er helt symmetrisk? Ikke bra.

6 Likes

Det vil rette seg opp av seg selv når Funcom stiger mer enn nano

7 Likes

Så lenge det er Funcom som går opp og ikke Nano som går ned så er det greit for meg :slight_smile:

1 Like

Altså when pigs fly? :joy: neida, håper og tror Fun går opp, men tror Nano skal mer opp. :blush:

Gitt positiv melding fra SRC og 20/100 dosevalg i Paradigme tror jeg også (naturlig nok) at Nano vil gå høyere enn det Funcom vil gjøre mot Q1. Time will show hva som var det lureste loddet (selv om de begge nok er lure :slight_smile: )

1 Like

Hvis de kommer med en god begrunnelse for at 15/40 er den optimale dosering, og SRC anbefaler det, bør ikke kursen gå opp da og? Den er jo bedre enn konkurrentene sine alternativer uansett?

2 Likes

Tatt en liten post i Bergen idag,
Fra før er det Apcl som nå er størst etter siste ukes reise, etterfulgt av Fun og Gig

Kjøpt mer i Induct, WR og Thin denne uken. Storebrand har stått på stedet hvil og Funcom er inne igjen.

2 Likes

Artig å se litt på andres porteføljer. Hvordan har din utvikling vært hittil i år? Jeg var ganske bra i %pluss en god stund, mye pga bl.a Funcom og Bergen Group, men er noen % på rødsiden for øyeblikket pga Nano. Veldig rolig likevel da, ser for meg en bra stigning utover våren-sommeren :blush::+1:

2 Likes

Ligger vel +40% i øyeblikket for dette året, men lå høyere for 1 måned siden. Vært mye rødt siste ukene for alle mann tror jeg. Gjelder å bare ha is i magen :wink:

4 Likes

Ikke sant, 40% er uansett meget bra da! Husket jeg så du og en til her inne la ut foreløpig overskudd som var imponerende :blush::+1:
Satser på de samme og enda bedre utover da, bare å gi gass :laughing:

1 Like

Tok ut all min gevinst av Funcom fra 2016 dette året dog, så svir litt på skatten for 2017 det, men noe må vel staten også ha av mine ferdigheter tydeligvis.

3 Likes

Kjekt at dine ferdigheter betaler for mine ferdigeter.

(Tap. Jeg taper pæng)

2 Likes

Jeg får håpe det blir mye skatt å betale neste år! Hittil har jeg nok sanket en god del pluss på skatteseddelen :joy:

2 Likes