Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Liker timingen din, Selv med noen små bommer, pleier den å være sinsykt god! Når @Morti handler da er det bullsignal!

5 Likes

Min portefølje fra størst til minst:

Funcom, størst selvsagt!
Nano
PCIB
TRVX
Episurf
Natto

Håper vi kan få en god reise i biotek frem mot sommeren, mulig jeg må ta ut litt til ferien, antar at fem uker på loffen gjennom Europa gjør underverker på brukskonto…

3 Likes

Forrige gang jeg sa at @Morti traff godt nektet han for det. Vel, å ta pengene av børs rundt februar(?) var et sjakktrekk, aksjene mine har gått ned ca 10% i mellomtiden. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Kjøpte meg inn med et lite lodd i TRVX i dag. Skulle egentlig cashe ut litt men sliter med å ta ut penger fra kontoen til forbruk…

Portisen nå består av:

Nano (85%)
APCL (10%)
TRVX (5%)
Cash (0%)

#yolo

5 Likes

Spent på hvordan portisen din ser ut 20 juni? :laughing:

1 Like

Mine og :slight_smile:

… men var du 100% i aksjer? :stuck_out_tongue:

For min del er det snakk om kanskje 1%, hvis jeg tar ut. I perioder sper jeg på med litt ekstra, så i sum går det nok mer inn enn ut.

1 Like

Nei, tok jo ut de 400k. Så steig de 630 000 som stod igjen til 850 000. Nå er de bare 750-770 000 ca.

3 Likes

80% APCL inngang på 11,07…
20% OTS inngang på 6,9

Kommer jeg meg ut med pengene i behold skal jeg aldri ta en risk igjen.

2 Likes

Enten et steg nærmere uglyrich eller et steg nærmere NAV kontoret… :smile:

3 Likes

Er 99% sikker på alternativ 1 :+1:

1 Like

Jeg satser på at Nano ligger etter i løypa (dvs samme nivå som nå fordi triggere er forsinket), så portisen til Nocturne er:

APCL 85%
Nano 5%
TRVX 10%

Altså (sånn ca) dobling i TRVX, 8,5-dobling i APCL og Nano står stille.

Jeg har mine tvil men det er jo lov å håpe!

Tror du virkelig Nano står stille i juni med alt vi forventer av Jeffries og ikke minst Lugano?
Det bettet tror jeg du taper :smiley: angående Targovax og Apcl vet jeg ikke så mye om, men håper jo de også fyker opp :+1:

1 Like

Tenkte bare å spille på forandringen i porteføljen-spørsmålet. Jeg tror ikke dette på noen måte :slight_smile:

1 Like

Ja den kan totalt gå opp mye, kanskje et tresifret antall prosent? :smiley:

1 Like

Jeg TROR vi begge kommer til å bli skuffet dessverre. Med tanke på hvor mye oppgang vi får. Jeg håper det blir bra, men tipper det ikke blir så bra. Så blir det desto bedre om det blir bra likevel :slight_smile:

Med gode nyheter i Lugano er det forventet av mange en kurs på 150-200 kr. Og når de annonserer Paradigme er det vanlig at store fond kjøper seg inn.
Men, vi vet jo ingenting før de dagene er over og katta er ute av sekken mtp dosevalg, resultater om pasientene og virkning, og evt andre oppdateringer de kommer med.
Costa selv sa at i Lugano ville de komme med omfattende oppdateringer osv :+1:

2 Likes

Ser ut til å bli en fin dag

5 Likes

Hva tenker dere om dette? Han her har gjort det ganske bra, rent avkastningsmessig.

Ikke 1 eller 3 aksjer, men en MENGDE aksjer. En stor posisjon, mange bitte små. Er det veien å gå?