Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Bra dag!

8 Likes

Ingen store forandringer! APCL posten er blitt litt større da jeg lekte litt trader i dag. Solgte på 4.95, kjøpte tilbake på 4.91, solgte på 4.99 og deretter kjøpte meg inn igjen på 4.91. Kursen sluttet på 5.15 til slutt. Tenkte egentlig å bli med videre på ferden. Det er en veldig liten del av porteføljen så jeg kan akseptere å leke litt med risiko i Afrika lotteriet :smile:

5 Likes

Snittkurs oversikt:

  • Induct 16.14
  • Funcom 2.67
  • WR Entertainment 1.04
  • Hugo Games 0.96
3 Likes

Da er det på tide med en liiten oppdatering da det kan bli moro på mandag. Selvfølgelig som jeg alltid gjør når et biotec selskap for strålende nyheter så solgte jeg selvsagt Nano aksjer dagen før og flyttet over i PCI Biotech Riktig nok klok av skade på slikt så snakker vi kun om salg av 10% av aksjene så står fortsatt med en veldig god pot i Nano.

Til tross for uflaks der så er jeg egentlig forholdsvis fornøyd. En kan ikke gardere seg mot sånt og dessuten så kan det godt være at pcib i løpet av Juni Juli også suser i gang igjen med gode resultater og da er det kanskje ikke så mye å klage over likevel. En kan ikke treffe alle oppganger. Bare synd at mannen med jåen leker med hodet mitt :smile:

Og siste kommentar. Symmetrien er kanskje ikke optimalt, men gir det et terningkast 3+. Eller snakker vi 4?

4 Likes

Har ikke solgt en eneste Nanoaksje siden mars, bare kjøpt. Siste kjøp var på 78 og 79.50.

Er lastet og klar for oppgang på mandag. Bare å lene seg tilbake nå. Beste av alt: APCL posten (aka. flaksloddet) blir plutselig fullstendig risikofri (pga. gevinsten i Nano som kommer på mandag) :smile:

#straighttothebankwiththis

3 Likes

Min portefølje er desverre dørgende kjedelig, har 100 % Nano :grin::+1:

7 Likes

Samme her, bare 100% Funcom :cold_sweat:

Skal du inn i Nano? Mener å huske du pratet om det før men kanskje jeg blander deg med en annen…?

Ja vi snakket om det en del ja :slight_smile: Nå får vi se da meldingen tok meg på sengen. Har satt regler for inngang som du vet, så følger de. Om oppgangen blir for rask tidlig går jeg ikke inn, om den går tregere enn mine regler for inngang går jeg nok inn ja. Men liker generelt ikke å gi opp en plan for å ta en annen som jeg er litt på etterskudd til.

2 Likes

Ser den. Tror generelt det er en god regel. Jeg vurderte flere ganger andre papirer underveis nå i Mai men tanken på at en melding kunne komme “anytime” holdt meg igjen fra å selge / trade Nano. Hadde egentlig gitt opp noen melding nå før Lugano så det var en gledelig overraskelse for min del :slight_smile:

Gang på gang ser man at folk bytter et tapspapir og går over til noe som er på vei opp, bare for å sitte med svarteper. Synes derfor regelen om å “holde seg til planen” er god. Kjøp på ens egen overbevisning, ikke fordi andre hyper og sier en aksje skal opp :wink:

4 Likes

Har på grunn av det du skriver holdt meg rolig i Nano, bare handlet mer. På grunn av min overbevisning som blir større og større, og pga stahet :grin::+1:har ikke sett pointet med å trade for å handle annet i det siste, bortsett fra noen ikke så vellykkete mikrohandler, når jeg har full tro på Nano.

2 Likes

Sikkert ikke dumt. Nanotoget går jo i morgen… vurderer selv litt PCIB med APCL potten innen de skal legge frem Firmavacc resultater.

zerokonto:


Aksjekonto:

3 Likes

Her kommer min portefølje:

PLCS: 51,7%
APCL: 37,1%
FOE: 11,2%

Shareville: taffern

5 Likes

Her er min lille portefølje:

NEL: 100 %

Shareville: Thyrfing

Startet rolig, har trua på NEL på langsikt:) Prøver å følge med så godt jeg kan til fremtidige kjøp:)

3 Likes

Etter en fin avkastning i Fun gikk jeg 100% inn i NEL. Er noen % ned i NEL nå, men tar tiden til hjelp :sweat_smile:

1 Like

Får håpe vi er heldige med NEL på langsikt:)

Da har jeg fått satt opp planen for sommeren med 2 aksjer i porteføljen:

Dette blir stående ut juni.

4 Likes

Kan bli meget pent det der!

Kan jo dele min Nordnetportefølje:

Long-delen av Nanobeholdningen står på annen konto :slight_smile:

5 Likes