spiller safe jeg
investeringskonto = Nano
Hehe… Sier jo litt om mange av dere andre når jeg fremstår som en feiging med min portis
ja, ser du tilogmed har kontanter i porteføljen din
En særdeles fin børsdag! Flott at det er sol ute. Fungerer bra for sommerporteføljen. Veldig moro og spennende fremover.
Flotte greier, snakk om blå dag!
Porteføljen min er opp 2,86% idag, fornøyd med det. Venter bare på “dommedagen” til WR
Her er min utvilkling. Snur nok snart, gjelder å bite tenna og sitte i det
Noe skjedde …
Lenge siden du investerte i bitcoin og ETH?
BTC i 2013, ETH i romjula 2016.
Å dæven… håper du gikk inn med mye penger da, du må jo hatt en eventyrlig vekst? har ikke ETH gått 18-gangen siden nyttår?
Som det alltid er, skulle ønske det var mer Hadde en dedikert sparekonto til klokke med en håndfull tusenlapper på som jeg kjøpte ETH for. Tenkte at enten blir det Breitling, ellers så blir det Fakeling
Kunne fint kjøpt en klokke nå, men lar det stå, og renamer “kontoen” til Tesla-konto
. Men lar de vel i kjent stil stå lenge nok til at det bare blir en Lada
Sikker på at du ikke skal oppgradere til Rolex?
Går det i dass, så får du billig ekte Rulleks i Thailand
Jepp, har en slik på ønskelisten: http://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/luminor-marina-logo-acciaio---44mm_pam01005.html
Pan er innafor det også. ##UglyRich
Tror du hadde kommet bra ut av det om du hadde solgt litt av kryptovalutaene (ikke alt) på dagens nivåer.
Poenget er at man ikke behøver å selge alt på en gang. Lykke til med framtidige klokkekjøp og kryptovalutaene
Ps. Ikke ment som noen anbefaling
Status per 27.05.17
Lenge siden jeg har gjort denne øvelsen.
Gjorde meg noen betraktninger om at det nå kanskje kan se ut som om NANO begynner å utgjøre en veldig stor del av porteføljen, men jeg har nå på dette tidspunkt “tatt så mye gevinst” som jeg kan tilgi meg selv i NANO.
Jeg startet i februar en prosess med å likvidere noen posisjoner og redusere andre, akkurat i skrivende stund er kontantinskuddet mitt redusert til ca 40% av hva det opprinnelig var, mens porteføljen i tidsrommet fra den andre kombinerte NANO/PCIB intradag peaken i vinter er ned ca 27%, noe jeg lever helt greit med.
15% av nedgangen fra portis ATH utgjøres da av uttak, mens de resterende 12% er nedgang i aksjer.
Ser ikke bort i fra at jeg i tiden fremover kommer til å øke kontantinnskuddet på aksjekontoen igjen, men i tiden som har vært nå har det for meg vært det riktige valget å redusere eksponeringen.
/rant
Skjønner ikke 100% sammenhengen mellom denne grafen til nordnet (kun zerokontoen) og tallene jeg ser ellers, men den gir et greit bilde av uttellingen ihvertfall.
(Synd å si det, men hadde jeg ikke ramlet over NANO for snart halvannet år siden hadde portisen min slitt med å holde følge med markedet. Stang inn.)
Så du har solgt såpass i Nano at du har en effektiv kostpris på 5 kr?
Og er i pluss i Pcib og har godt med aksjer der? Ser ut som du har gjort det meget bra da! Sitter rimelig trygt i de to hvertfall, og de er de største postene ser jeg
Når ser du for deg å ta noe mer gevinst i Nano, og evt når selge deg helt ut? Har du et spesifikt kursmål, eller sitter du med noe til evt oppkjøp eller til de er på markedet med Betalutin/ Humalutin?
Kjører en Fitbit Charge 2 jeg