Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

98,5% Nano
1,5% ETH XBT.
Fulgte rådet til @holmes og er ikke all in i Nano lengre-jeg diversifiserer :joy::+1:

10 Likes

Tja, godt med risk hvert fall…

image

5 Likes

Har du noe kilde på dette? :nerd_face: Kan være interreresert bare på grunn av dette, hehe…

Edit: fant det ved et enkelt Google søk
http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-sharebenefits

Gikk relativt greit å få oppgradert til gullkortet, så blir gjerne litt bedre rom og 15% billigere mat og drikke på en Michelin restaurant i Praha i januar. Samt 5% økning siden jeg kjøpte posten.

Ikke den dårligste investeringen jeg har gjort :wink:

2 Likes

Stokka om litt nå:

90% Nordic Nanovector
10% Targovax
Sånn ca da. Solgte ETH XBT med grei gevinst, dekka hvertfall kurtasjen og ca 1500 i julegaver :+1: (evt julecognac og fenalår til meg :grin:)

6 Likes

Går fint nå, og de siste mnd har hjulpet meg ut av Funcom-bobla :slight_smile: Litt inn og ut på diverse trades, men ikke noen stoer gevinster eller tap (Nano, Amazon, ETHXBT).

45% Bitcoin XBT
20% Apple
10% 50/50 DNB Global Index og Teknologi
25% Cash

11

5 Likes

ut med ELE, inn med apcl :smile:

2 Likes

Kjøpt litt mer TRVX i dag, en OK desember så langt, måtte det fortsette utover 2018 og videre :pray:

Nano 70%
Pcib 20%
Photocure 5%
SaltX 5%

1 Like

Jeg har også kikket på denne. Vet du hva som er grunnen til det store kursfallet?

Det har endt med at pengene ble puttet i Kitron, Funcom, PCIB og Natto. Er i pluss på alle nyhandlene, og har solgt litt i PCIB.

5 Likes

Hvorfor er det så mange som er så heavy inn på NANO nå a? :thinking:

1 Like

Fordi vi vil se pengene våre vokse :wink: Caset er veldig spennende nå, les gjerne om det hvis du er interessert. Savepig har laget en side som har mye info: https://nanoinvestors.wordpress.com/

1 Like

Er veldig interessert faktisk, tjente litt på nano når den først steg til værs. Deretter har jeg satt pengene i fond, men det er så kjedelig, skal ta en kikk.

1 Like

Har challenge portefølen min som akkurat nå består av NAS og TargoVax, kanskje noe kjedelig men akkurat nå det jeg hadde best magefølelse på…

I min andre portefølje med litt lengre tidsperspektiv har jeg nå STB, PHO, KIT, THIN og FUN. Vil si det er relativt grei spredning på sektorer, og de har omtrent like stor andel av porteføljen. Solgte meg ut av NANO og NEL med god fortjeneste nå nylig i samme porteføljen. NEL endte vel opp ca 35% for min del før jeg tok gevinst :slight_smile:

1 Like

Spørs om jeg klarer å sove godt i jula med denne porttisen…

image

5 Likes

Hvis du ikke sover godt pga porteføljen er det lurt å gjøre noe med det.
En ting kan være å ikke gamble med mere penger enn en har råd til å tape…så får en definere hvor mye en kam tape da…
Lykke til uansett😊

1 Like

Hehe, jeg satt det veldig på spissen altså. Har alltid hatt pengene i litt mer risiko aksjer, så det å våkne opp til ned større nedgang (eller oppgang) tåler både magen og hue.

Men som du sier, det viktigste er å ikke gamble mer penger enn man har råd til å tape. Skal dog sies at den grensen gradvis øker, hehe…

1 Like

Da var Funcom byttet ut til fordel for mer TRVX og NEL.

Skjermbilde

1 Like

Har du solgt Funcom !!? @pdx , dette fortjener vel nesten en perma ban ???

7 Likes