Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Ouch, selge mens rakketten tankes og ATH er innenfor rekkevidde… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Smart å ta gevinst mens det er noen :slight_smile:

2 Likes

Regnet med at det ville komme noen reaksjoner her, men etter sumpen jeg var i satte jeg ett klart mål om at denne skulle selges uansett iløpet av 2018 eller hvis den nådde målet som jeg hadde satt.

Så hadde nok vært smartere å ventet noen dager til da Funcom mest sannsynlig vil øke og Nel falle litt til, men hva er vitsen med mål hvis de ikke følges. (Og har satt meg mål tidligere som jeg ikke har fulgt og angret på dette i ettertid)

Kan nok tenkes at TRVX og NEL får ett bedre 2018 enn Funcom også, men det vil tiden vise. Skal prøve å ikke være bitter når Fun står i 5 på denne tiden neste år :smile: :wink:

4 Likes

Salg av Funcom aksjer gir vel bare advarsel? Trodde perma kun gjaldt hvis jeg solgte både FUN og NANO :face_with_head_bandage::stop_sign:

3 Likes

Det klassifiseres som svungen psykisk vern her inne :joy:
Neida, håper du fikk en grei gevinst! :slight_smile:

1 Like

Hvis det er noen trøst så solgte jeg ut mitt siste Funcom på 2.19 for 7 dager siden. Jeg er en mester i å selge før positive børsmeldinger går i gang. Helt ellevillt!

Uansett, godt jeg satte pengene i PCI og Combigene så heldigvis det har gitt god avkastning likevel :slight_smile:

5 Likes

Litt risiko må man jo ha- Blir ikke fult så galt om tar med fri kapital og eiendom :wink:

5 Likes

Håper du solgte Nano nå nylig da? :joy::money_mouth_face::+1:

2 Likes

Begynner å bli en stund siden :smile: Men rally kommer nok etterhvert.

image

1 Like

26% Iota, var 7% og 74% Funcom, var 93% av totale investeringer fra meg :slight_smile: Men både Funcom og Iota har gått opp :wink:

Gikk inn på 0,8 i Iota og 2,17 i Funcom sist. Har dog vært inne under mye av nedturen fra CE-launch, så er ikke bare gull og grønne skoger. I det siste har det gått bra da.

3 Likes

Her er min portefølje før vi går inn i 2018. Er kunde både hos Pareto og Norne. Norne har ikke noe “kakestykke” hvor du ser porteføljen din. Da det var trøbbel med innlogging på vps får jeg nøye meg med å vise porteføljen hos Pas. Oversikten under med snittkurser viser hele porteføljen.

Funcom 52% Snittkurs 2,34 kr.
Integrum 16% Snittkurs 32,80 kr.
BTG ( B2Gold Corp Common shares) 9% Snittkurs 2,85 $
Gig 8,5% Snittkurs 4,47 kr.
EMGS 4% Snittkurs 3,70 kr.
Iox 1,5% Snittkurs 3,94 kr.
Hunt 1% Snittkurs 2,72 kr.
Apcl 0,5% Snittkurs 2,03 kr.

Iox, Hunt og Apcl kan jo kalles Flax lodd, ellers ser det bra ut for øyeblikket :slightly_smiling_face: Tenkte jeg skulle prøve å oppdatere med jevne mellomrom på hva jeg foretar meg og hvorfor :slight_smile:

2 Likes

Haha… Var derfor jeg lot være å skryte av mine 3,35. Visste at en eller annen all-inn-pcib ville komme til å sette meg i skyggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Hei og godt nyttår til folket. Ny mann i forumet, vært litt aktiv på HO tidligere men har byttet nick av ulike grunner…

Min Portefølje er som følgende:

Nano: Snitt inngang 46,6.
PCIB: Snitt inngang 35.

PCIB var egentlig en liten tradertest sfa melding før jul, solgte alt jeg hadde i TRVX med grei gevinst (inngang 11,40 i snitt) og gikk rett inn i PCIB. Sånn som det går nå må jeg bli sittende i sistnevnte, men er litt skeptisk på å miste mulig meldingsrush i TRVX.

Følger kun biotek, men har et lite øye åpent mot oppdrett ut over året.

6 Likes

Denne hjelper på challenge kontoen, for å partypoope litt mer:

image

2 Likes

graf

Siden jeg ikke kan skryte av å øke mest, kan jeg kanskje skryte av å minke minst?

1 Like

Forsøkte meg på en trade fra Funcom til Targo, så føk Funcom opp og Targo ned, men krypto holder seg bra :slight_smile: Utvikling i dag

3 Likes

2 dager senere er dette oppdateringen:

image

Targo opp fra 17,18 som jeg kjøpte på til 18,10

XRP opp fra 2,19 til 3,27 som jeg solgte på.
Kjøpte så tilbake halvparten på 3,24 og halvparten ble brukt på DATA på 0,3114

IOTA som er 50% av krypto porteføljen har falt fra 4,143 til 3,845

:slight_smile:

Totalen nå:
74% = Targovax
13% = IOTA
6,5% = DATA
6,5% = RIPPLE

Fortsatt usikker på når jeg skal inn igjen i Funcom. Tror vi skal opp og teste 3,86 snart, men tror Targo skal mer opp på kort sikt.

1 Like

Hvilken app bruker du på crypto?

Foreløpig portefølje. Nye innhav i 2018 er foreløpig Pled Pharma, Aurinia Pharma og Atara Biotherapeutics. Har fortsatt litt cash i porteføljen som ikke er investert, så vurderer å øke i nåværende innhav eller finne nye case.

9 Likes

PENT! Må si jeg føler meg litt uansvarlig med så mye eksponering mot NANO når det finnes så mye annet snasent, men er man forelsket så er man forelsket. :stuck_out_tongue: Flere der jeg kunne funnet på å kjøpe

2 Likes