Tar en liten oppdatering.
Skjedd store omveltninger fra sist.
Ute av Realfiction, Integrum og Gold Town Games. De to første endte stort sett i null, mens jeg puttet pengene i GTG etterhvert som de steg. Solgte meg ut fra GTG med en solid gevinst på bortimot 100% tidligere denne uken. Vurderte å sitte lenger med en liten andel, med mtp oppgangen som har vært og muligheter for grei ørkenvandring fremover valgte jeg å reinvestere i andre ting, noe som i ettertid har vist seg å være et godt valg!
Så er det porteføljen pr idag.
Nextgames: Står urørt, venter fremdeles på TWD: Our World. På tide at de får ut fingeren nå, lovet softlaunch i januar, senest!
IMINT: Tror på et godt år her. MCAP på 200MNOK pr idag. Har vist bedrede tall hele 2017 og fikk nettopp 3 års lisensierings kontrakt med en stor kinesisk smarttelefon leverandør.
Stillfront: Tungt inne her igjen etter å ha solgt ut rett før avtalen før jul kom i boks. Har sett på tallene og mener de fremdeles har mye å går på, om deres egne estimater slår til. Empire: Mill wars som skal lanseres i Q1 har vist lovende takter i Canada allerede, og med rett markedsføring å global lansering her tror jeg det virkelig kan spe på inntektene.
Funcom: Da var jeg endelig tilbake der hvor aksjeeventyret mitt startet. Har blitt banket både gul og blå av denne før (som vil gi et hyggelig skatteoppgjør), men har kjøpt meg litt inn igjen. Har kanskje ikke tro på umiddelbar suksess her, så kunne kanskje ventet med inngang, men det kan plutselig komme meldinger som får kursen til å gå, så jeg kjøpte meg inn litt. Har som de fleste her inne god tro på selskapet i et langsiktig perspektiv.
Eth: Ikke så mye å si. Føler jeg må ha litt eksponering mot krypto i disse dager, og Eth er den jeg har best magefølelese for.
Har også et lite lodd i Tekinvstor tokens (Parsec) som jeg holder til vi alle er millionærer!