Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Morsom dag for porteføljen :slight_smile:
image

… rettere sagt, alt har vært morsomt siden begynnelsen av desember 2017. Jeg har mer gevinst på de tre siste månedene enn jeg hadde i 2014-2017. Mye hjulpet av at jeg har økt investeringen betraktelig, men er vel opp ca 30% på de tre månedene.

10 Likes

Bla bla blah… Sitter bare med Nano og noe Targovax, så jeg er nok ikke så happy som deg angående kursutvikling de siste månedene :face_with_symbols_over_mouth::joy:

Sitter nå med :
Episurf
Funcom
Natto
PCIB
TRVX

Solgt Nano, flytter over til PCIB.
I dag har jeg ca 70% i bankinnskudd, også kalt Funcom.

5 Likes

Var bare litt selvironi, unner deg så klart å gå i pluss :slight_smile:
Må bare se på egen portis med humor i disse tider :sweat_smile::+1:
Edit: Skulle svare @Christian

2 Likes

2017 for meg var noe skikkelig ræl, var ikke mye som gikk min vei, så forstår hvordan du har det.

2 Likes

Samme her, 2017 var ikke det store, ATH for porteføljen var bra, men jeg realiserte ikke noe da…
Mangler fortsatt 20-25% ift ATH. Men det kommer seg😊

5 Likes

Har 50% i aksjer fordelt på:
REC
PCI Biotech
Bergen Bio

Kjører litt høy risk, men men - ikke noe større tap enda… Stort sett i pluss på samtlige gjenværende, men totalt siste halvår noe minus på andre kandidater.

2 Likes

bull funco x2

2 Likes

Funcom
APCL(:man_facepalming:t2::disappointed:)
QEC

4 Likes

BerGen Bio
PCIB

3 Likes

Du burde jo hatt litt Funcom også, for å sikre deg litt😉
Spøk til side: er gøy å ha litt, kommer til å være mange dager på TI hvor mye dreier seg om Funcom fremover, da kan det være kjekt å være med på reisen.

1 Like

Funcom - 66,6% - ish
Blizzard - 13% - ish
Havyard - 20% - ish

Utv. 3 måneder: 47,24% :joy::joy::rocket:

7 Likes

Har ikke satt meg inn i Funcom, det er lyse tider fremover?

1 Like

Hadde kjøp på 53 fikk ikke :frowning:

Vel, PCIB er i rett-før-nyheter-hype. Sist gang så var nyhetene positive, aksjen gikk 10% samme dag og 100% til de neste ukene. Jeg klarer meg med de 100%-ene, trenger ikke 110% :stuck_out_tongue:

1 Like

Så vent og kjøp på melding er ditt tips som jeg ikke skal blame deg om blir feil ? :slight_smile:
Ri vinnerne ? :slight_smile:

Vel, jeg er jo inne i PCIB med 10% av porteføljen, men det er en gamble. Orker ikke mer uten neste melding :stuck_out_tongue:

Jeg tenker at hvis neste melding i PCIB er positiv, så er sjansene for suksess økt drastisk. Da er det åpent for 50% oppgang, men neppe om den kommer til å gappe opp 50% :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sjekk Funcom tråden. Conan skal fullanseres i mai, nytt spill osv osv
Alt ligger tilrette for i første omgang en fin vår, fint år og kommende år hvis Funcom fortsetter å levere.

1 Like

Her er min portefølje for øyeblikket. Fra størst til minst og hvordan ståa er i forhold til inngangskurs.

Funcom +39,2%
Bw offshore +27,1%
Integrum -0,3%
B2 gold Corp Common shares +2,8%

Funcom og Bw offshore har gått mer enn jeg forventet den siste tiden. Venter på at BTG skal stikke. Integrum trenger positive news skal den klatre opp mot 24-25 kr i første omgang.

4 Likes

Rakett, aha.

Min vekting per i dag er 25% Bergenbio, 20% PCIb og 55% REC og er litt usikker på om jeg vil legge mer cash i potten da risk egentlig er høy nok. Må se litt hva PCI og BGB leverer til uken.