Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Skal ikke si at jeg traff klokkereint med taktikken, men fikk et bra treff i Episurf og dessuten vektet meg godt opp i Funcom og Talkpool på fine kurser. Hadde flaks med salg av Integrum med et lite tap på 30 og kjøpte meg inn igjen på 20 etter fallet. Solgte 10% av Funcomaksjene på 18,95 i går og tok isteden litt trvx til 15,9. Vil forsøke å unngå å ha mindre enn 20% cash i tiden fremover, men når dippen i Fun kommer er jeg klar til å ta tilbake 10 prosentene i hvert fall. Her er porteføljen nå:
59

Er forøvrig long med en post i Nano som har stått stille siden slutten av 2015. De går ingen steder :slight_smile:

4 Likes

Gikk ut av Funcom meg en grei gevinst, burde selfølgelig å ha vert meg lenger, men erfaringene viser at det er letter å leve med for tidlig gevinst en å ikke ta den.

Det eg sitte med nå er fra størst til minst:

Gig
Hunter
Havyard
Pcib
Og en liten trade i Iox, som eg nok gir meget kort tid i.

Sitter også med noen laken som er klart til nye eventyr, vil forsøke å finne ett langsiktig case hvor man kan komme til i tidlig fase, som type Gig ble

5 Likes

Les deg opp på Nano, mange mener den er meget billig nå, siden potensialet er så stort og medisinen virker så bra, med minimalt med bivirkninger kontra konkurrentene.

Gratulerer med gevinst! Med din track-record for å komme deg ut av selskaper rett før det går åt skogen, så er det litt interessant. Tror mange som ble sittende i APCL skulle ønske de hadde fulgt utgangen din.

Så, du ble ikke fristet til å ta gevinst her? Er jo opp 40% fra bunnen. Eller har du kanskje sittet lenge nok her til å være i minus?

2 Likes

Litt kort her, Funcom burde eg jo sikkert ikke forlatt, og Hayrd skal opp på kursen til Funcom før exit

1 Like

Diversifisering er viktig :roll_eyes:

port

8 Likes

Fin QEC dag @Ayeres

1 Like

Sell on @Kronn ? :slight_smile:

4 Likes

Ut av Iox, tatt gevinst i Gig og tilbake i Funcom, litt over utgangen, klar bonaza lanseringsrally i Fun

5 Likes

Skal ikke klage nei, har ståltro på at Mars blir fabelaktig. Men dog usikker på om jeg tør å dra på visning allerede idag, jinxer vel alt som er da … :sweat_smile:

Nå har jeg en av disse dagene igjen:
image

… Skal ikke klage, porteføljen er opp ca 20% siden nyttår, mens OSEBX er ca i null :stuck_out_tongue:

6 Likes

Så, interessant å se hva Netfonds tenker om risko, sett utfra belåningsgrad:
image

Den eneste som stikker seg ut her er 65% på PCIB, der kan jo en børsmelding reduere verdien med 50% over natta. Den tryggeste aksjen er altså Kitron, som har gått 350% de siste 3 årene. Risk/reward er av og til ekstremt bra. :stuck_out_tongue:

1 Like

… skal jobbe hardt med å komme nærmere null enn dette:
image

4 Likes

Ny uke unnagjort, uten de helt store bevegelsene:
42
Holder fremdeles på det meste av Funcom-aksjene mine, men solgte ytterligere 15% av maks innehav på 19,54. Var da nede i 75% av maks, men kjøpte tilbake 10% på 18,5. Satser på å hente inn de siste under 18, men det spørs vel :slight_smile:

Nano har vært ute av tradingkontoen siden 70-tallet, men på 58.40 klarte jeg ikke vente lenger. Tok bare bittelitt, men satser på litt til nedover mot 54 som jeg tenker fort kan skje uten nyheter i det nærmeste.

Lykke til i ny uke folkens! :grinning:

7 Likes

Færre dager som dette, takk på forhånd:
image
(FING/SDS har jeg ikke nevneverdig mengde aksjer i)

3 Likes

Kun Nano nå.
Tar gjerne MANGE flere sånne dager som i dag! :sweat_smile::+1:

1 Like

Hive (ikke gidd) :tired_face:
Nano
Targo
Fun
Kitron
Div cannabis :green_apple:

1 Like

when in trouble double :slightly_smiling_face:

1 Like

Tror jeg lar PCIB mørne litt, så får jeg se om jeg gjør noe i løpet av juli. :slight_smile:

2 Likes

Rød :roll_eyes::roll_eyes::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend:

1 Like