50-50 NANO(ble kjøpt for sent) og ELEMENT
Som beskrevet i hunter tråden, så gikk eg ut av hunter i går til fordel for nedsnitting i Nano, viste seg å være ett meget bra grep
Men negativ kostpris er fordi du har trada den og snitta ned?
Bare å endre kostpris på Funcom Evil
Blir jo ikke riktig, når man øker.
Jeg solgte alt i februar 2017/inne igjen og solgt alt juli 2018/ og feb 2018. Er bare inne med deler av overskuddet nå . Men har lagt inn kost på siste kjøp her . Tror det er de de aller fleste gjør.
Men Savpig har jo hatt sin portefølje lenge før Vi kunne dele vår her vi Tekinvestor
Portisen opp 2,85% denne uka, tross mye cash:
Først og fremst pga at jeg var inn (ca 46) og ut av Nano igjen (ca 55) med knappe 15% av porteføljen. Kunne vært mer, men forhåndsordren jeg hadde på 36,7 ble litt for veik dessverre Dersom Nano faller tilbake litt så ser jeg mot ny inngang på 54ish og eventuelt 46.
Tilbake i Targovax på snitt 13,24.
Funcomuka var jo ganske boring kursmessig, men jeg tok tilbake litt på 17,87 og er da på 85% av mitt maks for Fun. Siste 15% kjøpes om handelskrigsfrykten drar kursen ned mot 17/16,8.
I så fall håper jeg også å få tilbake inngangen jeg hadde i Talkpool, men mulig jeg må jogge litt etter den
Liker det når porteføljen min har en dag som dette (har flere aksjer, men disse er de tre største)
Den må sies å være pen.
Måtte bare Gevinst er gevinst !
Jinxer vel meg sjølv nå hehe
ouch
du nå fikk jeg hjertet i halsen her , når den plinga inn på telefon haha
Jøss, er det noen som følger meg på Shareville??
Jepp, jeg solgte med 17% på ca fire virkedager. Kan fort ha vært for tidlig, men kommer ikke til å angre
følger ikke men ramla over grattis med fin gevinst !
I dag: Selger aksjer because bekymret for verdensfreden
Mandag: Kjøper tilbake til 5 % lavere kurs
Tirsdag: Kursene 5 % opp
Onsdag: Selger because leak av video hvor Trump blir tisset i ansiktet av prostituerte i Moskva.
Mandag: Kjøper igjen over helga til lavere kurs.
Avsluttede posisjoner til og med desember i fjor. Åpne posisjoner ble flyttet til ASK-en.
Selskap | Prosentvis |
---|---|
PCIB | 19.88 |
DNB | 1.96 |
FUNCOM | -4.22 |
KIT | 41.99 |
PHO | -38.02 |
TIL | -50.60 |
STAR-B | 103.55 |
Tok ut fortjeneste på DNO før helga og en trade i REC i påvente av 3. verdenskrig. Føltes ikke komfortabelt å være lastet til ripa.
Sitter med NEL, PCIB, Targo og Bergenbio, samt Archer og Polarcus innen olje.
Skjønner jo du føler det ukomfortabelt, du mangler jo Nano!
Ja, men gikk vel ut av de safere aksjene mine, men er så vanskelig å få stødig inngang i biotek så greit å ligger litt i pluss der.