Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

50-50 NANO(ble kjøpt for sent) og ELEMENT :slight_smile:

Som beskrevet i hunter tråden, så gikk eg ut av hunter i går til fordel for nedsnitting i Nano, viste seg å være ett meget bra grep

3 Likes

Men negativ kostpris er fordi du har trada den og snitta ned?

Bare å endre kostpris på Funcom Evil :slightly_smiling_face:

Blir jo ikke riktig, når man øker.

Jeg solgte alt i februar 2017/inne igjen og solgt alt juli 2018/ og feb 2018. Er bare inne med deler av overskuddet nå . Men har lagt inn kost på siste kjøp her . Tror det er de de aller fleste gjør.
Men Savpig har jo hatt sin portefølje lenge før Vi kunne dele vår her vi Tekinvestor

Portisen opp 2,85% denne uka, tross mye cash:
42
Først og fremst pga at jeg var inn (ca 46) og ut av Nano igjen (ca 55) med knappe 15% av porteføljen. Kunne vært mer, men forhåndsordren jeg hadde på 36,7 ble litt for veik dessverre :neutral_face: Dersom Nano faller tilbake litt så ser jeg mot ny inngang på 54ish og eventuelt 46.

Tilbake i Targovax på snitt 13,24.

Funcomuka var jo ganske boring kursmessig, men jeg tok tilbake litt på 17,87 og er da på 85% av mitt maks for Fun. Siste 15% kjøpes om handelskrigsfrykten drar kursen ned mot 17/16,8.

I så fall håper jeg også å få tilbake inngangen jeg hadde i Talkpool, men mulig jeg må jogge litt etter den :wink:

1 Like

Liker det når porteføljen min har en dag som dette (har flere aksjer, men disse er de tre største)
image

2 Likes

image

2 Likes

Den må sies å være pen.

1 Like

Måtte bare :stuck_out_tongue: Gevinst er gevinst !

Jinxer vel meg sjølv nå :open_mouth: hehe

Capture3

ouch :sweat_smile:

du nå fikk jeg hjertet i halsen her , når den plinga inn på telefon :open_mouth: :joy: haha

Jøss, er det noen som følger meg på Shareville?? :sweat_smile:

Jepp, jeg solgte med 17% på ca fire virkedager. Kan fort ha vært for tidlig, men kommer ikke til å angre :wink:

2 Likes

følger ikke men ramla over :stuck_out_tongue: grattis med fin gevinst ! :slight_smile:

1 Like

I dag: Selger aksjer because bekymret for verdensfreden
Mandag: Kjøper tilbake til 5 % lavere kurs
Tirsdag: Kursene 5 % opp
Onsdag: Selger because leak av video hvor Trump blir tisset i ansiktet av prostituerte i Moskva.
Mandag: Kjøper igjen over helga til lavere kurs.

5 Likes

Avsluttede posisjoner til og med desember i fjor. Åpne posisjoner ble flyttet til ASK-en.

Selskap Prosentvis
PCIB 19.88
DNB 1.96
FUNCOM -4.22
KIT 41.99
PHO -38.02
TIL -50.60
STAR-B 103.55
2 Likes

Tok ut fortjeneste på DNO før helga og en trade i REC i påvente av 3. verdenskrig. Føltes ikke komfortabelt å være lastet til ripa.

Sitter med NEL, PCIB, Targo og Bergenbio, samt Archer og Polarcus innen olje.

2 Likes

Skjønner jo du føler det ukomfortabelt, du mangler jo Nano! :rofl::+1::+1:

4 Likes

Ja, men gikk vel ut av de safere aksjene mine, men er så vanskelig å få stødig inngang i biotek så greit å ligger litt i pluss der.

3 Likes