Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

@Hugoil, siden du ved noen anledninger nylig har vært så opptatt av mine handler i NANO må vel det bety at du anklager meg for å hausse og baisse aksjen utifra handelen min…

Det er vel sånn at det er jeg av oss to som public med jevne mellomrom logger hvor mye NANO jeg har i porteføljen min, så ville sette stor pris på om du legger vekk leppa og heller holder deg til tema.

Listen under er fra zerokontoen som jeg har synliggjort på shareville.
image

8 Likes

Ble noen handler forrige uke. Funcom lå fast. Tok en gevinst i Targovax i begynnelsen av uka, da jeg mente den stoppet i motstand på 16,6. Begynte tilbakekjøp litt lavere på fredag. Ellers inn og ut av Nano to ganger, Asetek en gang og til slutt inn i Talkpool igjen. Mai blir svært spennende! :slight_smile:
27

6 Likes

Hvem når først 100% avkastning for meg?
image

  • Funcom
  • Kitron
  • PCIB
  • Ingen når 100% avkastning de neste 12 månedene

0 stemmegivere

image

2 Likes

Gig ut, inn med Iox, lite trading for tiden

Kursmål iox ?

Det der er bare ufint @Christian :sweat_smile:

1 Like

Tjah, jeg tror forumet igjen undervurderer Kitron, er allerede på 9,50 er ikke så mye til som skal for å få den opp på 11,76. Til og med P/E med Earnings fra 2017 er under 20 da. :stuck_out_tongue:

Btw, alt jeg tar i blir ikke til gull, har disse to perlene:
image

1 Like

Gode 10prosent fra Iox på ett døgn, tilbake i Gig igjen, Happy trading og god helg

4 Likes

Tilbake på 100% av maks i Funcom :slight_smile: Ute igjen av Targovax og kjøpt meg opp litt i Nano.
09

Skulle egentlig bare ta en intradagstrade i fun i går, men kursen skuffet meg etter meldingen om nytt spill. Satser på at lavt volum på inneklemt børsdag hadde noe av skylden og at vi kanskje får en ny test av 23 i morgen. Valgte derfor å sitte.

3 Likes

Nesten vemodig å se hvor lav NANO-andelen er blitt. Kombinasjon av lavere kurs og en del omvekting til OMER.

2 Likes

Dagens situasjon
44

Du trenger litt mer ELE og litt mindre AEC! :slight_smile:

… Får litt OCD twitching av å se på den skrå linja der. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Tja egentlig, men er litt usikker på hvor ELE skal på kort sikt. Kjøpte på 5-tallet for så å ta tapet rundt 4,5 (-10%). Slikt skjer; markedet går ikke alltid din vei. Velger derfor å redusere inntil videre; det er snakk om en midlertidig pause. Mulig jeg kjøpe mer på et senere tidspunkt. :slight_smile:
NB: Det er ikke snakk om at jeg har mistet troen på Element som case :wink:

1 Like

image

Har vært en del investeringer og utgifter i det siste så har måttet ta ut litt penger fra portisen, summa summarum så har jeg snart tatt ut fra nordnet alle innskudd jeg noensinne har gjort i aksjer, så det prosentvekst tallet vil jeg nok slutte å legge ut fordi det ikke er så vesentlig… :stuck_out_tongue:

4 Likes

Dette er en av de dagene…

image

Talkpool har sneket seg inn i porteføljen. Kitron gjør det egentlig svært bra nå, den er bare ned fra ATH som den satte i går. Solgte litt Fjord1 for å gå inn i Havyard. Burde latt være. Greit moment i Fjord1. :slight_smile:

2 Likes

Ny på tråden her men vil gerne dele min portefølje og inspireres af I andres træk…:stuck_out_tongue_winking_eye:
1/3 GIG
1/3 APCL
1/3 NEL

3 Likes

Men ikke Funcom?:wink:

Har haft FUN for laaang tid siden og er ikke opdateret på den længere. Hvilke primære triggere ligger foran FUN på 3-6 mdr…?

Mutant Year Zero H2 2018 lansering. Blir presentert for pressen på E3.
Conan strategispill H1 2019.

1 Like

Lansering av CE i Japan, MYZ, Mutant Year Zero, samt at pengene renner inn i kassen.
God kjøpsanledning nå vil jeg tro.

1 Like