Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Noe spesielt du forventer i gig fremover? Synes det har vært nitrist selv etter rizk og New Jersey avgjørelsen. Vurderer inngang med en langsiktig post selv men har ikke helt satt meg inn i hva vi kan forvente fremover.

Tja, det er jo nå fremover de kommer til å få inntekter fra å ha Hard Rock på plattformen. Kan ikke si jeg føler det er bakt inn i kursen akkurat.

Skummelt høy treffprosent nå Kronn :+1:

3 Likes

Vet i hvert fall at jeg ikke hadde rørt iox etter at kronn solgte seg ut. Så jo hva som skjedde i apcl! :joy:

3 Likes

Vi får se status om noen dager, så eg venter med ytterlige kjøp av iskrem.

PS; ble spandert is også på kona igår :+1:

5 Likes

Var dårlig triks å bytte ut Iox til fordel for Gig

2 Likes

Byttet ut med Nel, mer Pho og pcib

APCL og IOX er to forskjellige caser. IOX produserer ganske mye olje p.d. Er et par fine triggere fremover også. Gått 72% på 1 mnd nå etter at de inngikk forlik i Colombia.

Var absolutt ikke dårlig, iox faller å nærmer seg 1kr lavere enn min utgang, mener eg er svakt i minus på gig samtidig som eg plukker litt her og der

3 Likes

Aker - Ligger i god trend, og tror Aker BP Q2 vil løfte aksjen opp mot 700.

B2H - Fundamentalt positiv, sitter long, mener den går gått for mye ned.

NEL - bare inn på kort sikt da det tekniske bildet ser bra ut.

Rastløs, så stokker mye om på porteføljen, men b2h og nano er ofte innom

2 Likes

Fin mulighet å fylle på IOX, men tror den kommer til å falle litt mer kanskje til 5-tallet. Synes etter IOX ble derisked ihht til forlik så ser den spennende ut på mellomlang sikt

Den er nå ned nesten 3kr fra mitt salg, for ca 1mnd siden

3 Likes


7 Likes

Min zero-konto, som står for ca 10% av total-investeringen min. Minus i alt annet enn gaming-aksjer. Når skal jeg lære? :stuck_out_tongue:

Forstår ikke helt beregningen i prosent for Funcom, men lurer på om det kommer av at jeg har kjøpt/solgt i flere omganger, så totalt investert beløp er relativt stort. Prosentmessig så burde den vært nærmere SF (Stillfront) :slight_smile:

1 Like

Færre slike dager plz:
image

4 Likes

Pøh! Jeg slår deg nedi støvlene, -6,5% :fearful:

1 Like

Jeg skjønner du har blandet kompott av Funcom og PCIB! :smiley:

1 Like

Skikkelig diversiering😂
Edit: 6,5% er ingenting! Er tross alt ned 30-40% fra ATH…

Jeg er ned 10-15% fra ATH. I fjor var jeg ca i null fram til jul, også tok det av derfra og inn. Endte rundt 20-25% i pluss totalt sett. I år er jeg vel rundt 20-25% i pluss fortsatt. :slight_smile:

1 Like

Vinner til slutt😊

2 Likes