Vi har en tråd om våre dårligste investeringer allerede allerede, men hva var din beste investering? Hvor stor var avkastningen - og hvordan/hvorfor lyktes du?
Her er det lov å ignorere janteloven og skryte hemningsløst
Vi har en tråd om våre dårligste investeringer allerede allerede, men hva var din beste investering? Hvor stor var avkastningen - og hvordan/hvorfor lyktes du?
Her er det lov å ignorere janteloven og skryte hemningsløst
Hvis jeg skal si noe her, så må du jo være så kleint som kona eller utdanning. Børsen har jo ikke gitt meg enn sjitt
Har kona gitt så mye avkastning da? Såvidt meg bekjent har hun utført så mye rettet emisjon mot herrene i nabolaget ditt at den er ganske utvannet.
Mye Free to play der igården iallefall. Tror hun glemte å ta betalt for premium services
Hun tjener mer en meg, men nå begynner jeg jo å lure på hvor pengene kommer ifra
Sjekket VPS i går og jeg har to aksjer jeg har tjent seriøse penger på: Nekkar og Kitron. Nekkar har gitt meg superavkastning for 2020 og ser ut til å skulle gjøre det samme i år. Har tjent mer på Nekkar enn jeg har på å jobbe det siste året
Må takke @nocturne og @Konamixx for hjelp med research på Nekkar, hadde neppe vært i aksjen uten dem.
Photocure og Funcom uten tvil.
NattoPharma og Ethereum
Eller boligmarkedet da hvis det teller
1.) Bolig
2.) Ethereum
100000.) Aksjemarkedet
Funcom og Arcticzymes i fjor.
Håper på Elliptic og BergenBio i år💣
Gjorde en rask trade i Teco her om dagen etter å ha kastet meg på kjøpsknappen etter bull børsmelding (så den her først). Selv om beløpet kanskje ikke ble det høyeste, fikk jeg en annualisert avkastning på 7200%.
Man får opprettet mye i livet uten ekteskap og unger
Yara
Funcom og Nano
Jeg kommer meg ikke unna boligmarkedet som moneytrain her, men fra å gå fra Funcom til andre sektorer i fjor, hadde jeg over 100% avkastning på KOA og ALNG. MPCC ser ut til å gå veien nå.
Leilighet på St. Hanshaugen kjøpt i 2000, solgt i 2011 (135% gevinst), og ny leilighet i Oslo kjøpt 2011, solgt i 2018 (66,25%). Og det var ren salgsgevinst, har ikke tatt med rentefradrag og slikt.
Den hadde vært fin å sitte på også
42kvm på St. Hanshaugen har nok gått iallfall enda 50% etter at jeg solgte vil jeg tro. Men måtte ha større og trengte EK-en.
Quantafuel, kjøp 30k på 11.60kr og salg på 84 snitt. (Snakk om flaks salg)… Gamechanger for meg når det gjalt investeringer.