Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva var din beste investering? 🤑

Vi har en tråd om våre dårligste investeringer allerede allerede, men hva var din beste investering? Hvor stor var avkastningen - og hvordan/hvorfor lyktes du?

Her er det lov å ignorere janteloven og skryte hemningsløst :slight_smile:

Her er investeringen som har gitt meg mest verdi, på mange plan:

9 Likes

Hvis jeg skal si noe her, så må du jo være så kleint som kona eller utdanning. Børsen har jo ikke gitt meg enn sjitt :sweat_smile:

3 Likes

Har kona gitt så mye avkastning da? Såvidt meg bekjent har hun utført så mye rettet emisjon mot herrene i nabolaget ditt at den er ganske utvannet.

6 Likes

Mye Free to play der igården iallefall. Tror hun glemte å ta betalt for premium services :stuck_out_tongue:

Hun tjener mer en meg, men nå begynner jeg jo å lure på hvor pengene kommer ifra :thinking:

3 Likes

Sjekket VPS i går og jeg har to aksjer jeg har tjent seriøse penger på: Nekkar og Kitron. Nekkar har gitt meg superavkastning for 2020 og ser ut til å skulle gjøre det samme i år. Har tjent mer på Nekkar enn jeg har på å jobbe det siste året :stuck_out_tongue:

Må takke @nocturne og @Konamixx for hjelp med research på Nekkar, hadde neppe vært i aksjen uten dem. :slight_smile:

14 Likes

Photocure og Funcom uten tvil.

1 Like

NattoPharma :1st_place_medal: og Ethereum :2nd_place_medal:

Eller boligmarkedet da hvis det teller :wink:

2 Likes

1.) Bolig
2.) Ethereum

100000.) Aksjemarkedet :sweat_smile:

3 Likes

Funcom og Arcticzymes i fjor.

Håper på Elliptic og BergenBio i år💣

1 Like

Gjorde en rask trade i Teco her om dagen etter å ha kastet meg på kjøpsknappen etter bull børsmelding (så den her først). Selv om beløpet kanskje ikke ble det høyeste, fikk jeg en annualisert avkastning på 7200%.

2 Likes
  1. Ethereum :1st_place_medal:
  2. Bolig :2nd_place_medal:
1 Like

Man får opprettet mye i livet uten ekteskap og unger :blush::+1:

Yara :trophy:

4 Likes

Funcom og Nano :grinning:

1 Like

Jeg kommer meg ikke unna boligmarkedet som moneytrain her, men fra å gå fra Funcom til andre sektorer i fjor, hadde jeg over 100% avkastning på KOA og ALNG. MPCC ser ut til å gå veien nå.

2 Likes

Leilighet på St. Hanshaugen kjøpt i 2000, solgt i 2011 (135% gevinst), og ny leilighet i Oslo kjøpt 2011, solgt i 2018 (66,25%). Og det var ren salgsgevinst, har ikke tatt med rentefradrag og slikt. :slight_smile:

1 Like

Den hadde vært fin å sitte på også :slight_smile:

42kvm på St. Hanshaugen har nok gått iallfall enda 50% etter at jeg solgte vil jeg tro. Men måtte ha større og trengte EK-en. :slight_smile:

2 Likes

Quantafuel, kjøp 30k på 11.60kr og salg på 84 snitt. (Snakk om flaks salg)… Gamechanger for meg når det gjalt investeringer.

6 Likes