Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvilke kryptoexchange handler dere på?

Jeg har registrert meg på

  • Gdax
  • Coinbase
  • Bittrex
  • Bitfinex
  • Bitmex
  • Binance

Av disse har jeg bestemt meg for å bruke Binance.
Fordelen med Binance er utvalget av coins, lave fees og enkel autorisering (2Fa).

Her er en referral kode for de som ønsker å prøve Binance:

https://www.binance.com/?ref=13680732

1 Like

Har brukt kraken som fiat inngang, men handler mest på binance. Kraken virker trygge, men har slitt veldig med time outs, spesielt i prime time, men funker hvis du bare skal kjøpe coins og holde.

I en forlengelse av det trådstarter spurte om, hvilken exchange er billigst for oss i Norge, dersom du ønsker å handle noe annet enn Btc, eth, ltc? Hva tenker dere om kjøp av LTC på BitcoinNorway, for så å overføre til Binance der de har lavest trading fees og ingen deposit fees?

Bitgrail gir deg mulighet til å komme inn på XRB, via BTC,LTC,ETH,DOGE og et par andre

1 Like

Begge funker greit.

Bitgrail selger RaiBlocks som er en god grunn til å bruke den. Ellers ville jeg helt klart brukt Bitfinex, som er den største exchangen. Binance som har vært nevnt foretrekker jeg selv, fordi det er mange coins og relativt enkel å manøvrere. Men innlogging på Binance kan være litt tricky noen ganger.

Hmm, i følge https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/ er binance klart størst

Binance seiler opp som den nye store, helt klart. Jeg bruker nesten bare Binance og Bittrex. Noe ganger EtherDelta, Kucoin og Cryptopia og lignende. Binance vil være den store helt til vi får gode desentraliserte børser opp og gå.

1 Like

Ah nettopp. Foretrekker Binance selv som jeg nevnte, men av de to han spurte om er bitfinex klart best (lite volum på bitgrail).

1 Like

Kjapt spørsmål!

Jeg tenkte overføre FIAT til Bittrex men det går jo ikke, ikke til Binance heller. Eneste mulighet nå er Coinbase. Så: jeg tenker å overføre til Coinbase og så sende til GDAX eller noe. Men; hvordan kan jeg overføre USD til Coinbase? Jeg ser bare mulighet for å overføre Euro nå. Jeg ønsker å handle i USD og ikke Euro. Noen som har forslag?

Her er en invite link til Kucoin hvis noen planlegger å opprette konto der :
https://www.kucoin.com/#/?r=1sfw3

Eller bare bruke kode : 1sfw3 når du oppretter konto.

Enig her og, veldig fornøgd med Binance.
Billig, bra utvalg av krypto og virker meget trygg og sikker.
Bitgrail har jo dog Raiblocks om man er interessert i å trade den, men har aldri prøvd bitgrail sjølv.

Link til registrering på Binance om nokon er interessert:
https://www.binance.com/?ref=15266326

Jeg bruker Bitstamp, Bittrex og Coss. Som de fleste andre har vel valget av exchanges hatt litt med hva man har ønsket å investere i. Startet med Bitstamp som jeg synes fungerer veldig bra, men har ikke allverden med utvalg. Utvidet så til Bittrex for å kunne handle endel annet. Også kom jeg over noen nye jeg hadde lyst til å kjøpe som blant annet var tilgjengelig på Coss (som var favoritten av dem som tilbød cryptoen).

Coss er verdt å sjekke ut. De har endel cryptos og kommer med nytt UI om kort tid. Eier du i tillegg Coss token så får du utbytte basert på trading fees på platformen.

Om noen mot formodning er interessert i Coss, så har jeg en referral https://sso.coss.io/api/invite/ZSJT5C50ST

Dere som bruker Gdax, holder på å registrerer meg og kommer til at jeg må laste opp bilde av passet mitt. Er det nødvendig for å kunne deposit/withdraw uansett coin? … Er bare litt skeptisk på å laste opp passet :slight_smile: Hva tenker dere ?

Vel - jeg har også være skeptisk, og det er sikkert ikke så dumt å være det, men jeg har lastet opp passet flere steder. Gdax er tross alt en av de store.

1 Like

Takk - har registrert :slight_smile: Måtte du tjene deg rik på mine fremtidige handler! Hehe - men det er nok sjanser for at jeg bruker andre mer siden jeg ikke har noe spesielt jeg må handle på coss. Hva var det som fikk deg til å åpne konto der? Synes plattformen ser bra ut.

Det som fikk meg til å registrere meg var at jeg hadde lest om Coss og RequestNetwork som hadde som fellesnevner at de fantes på denne platformen (var vel flere de hadde til felles, men jeg likte denne plattformen best av de jeg så på)

1 Like

Jeg har faktisk kjøpt bittelitt request network, kan jo overføre det til Coss, så har jeg en grunn til å følge med litt. Om du kommer over andre obskure coins, med bra potensiale, som selges på coss, så si ifra! Så kanskje jeg handler der. Som sagt hadde det vært fantastisk om du kunne blitt rik på mine handler på coss :slight_smile: Jeg må bare bli rik først selv :slight_smile:

Brukte coinbase-appen på telefonen og bare knipset et bilde av passet der - kanskje enkleste om du ikke har et bilde liggende på maskinen / scanner tilgjengelig.

Har du vært borti Centra? Jeg har lasta ned wallet appen nå men får ikke registrert meg…

Hehe, da håper jeg du blir rik :yum:

Jeg har også puttet noen kroner i Walton også gjennom Coss-platformen. Ellers har jeg sett på ICON og ARK (sistnevnte er ikke veldig obskur og kan også fåes på endel andre platformer).

Men det skal sies at jeg ikke har årevis med fartstid i kryptoverden, så du får ta undersøke selv :wink: #Disclaimer

1 Like