Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvilke kryptoexchange handler dere på?

Ikke før nå :slight_smile: - kanskje det er bedre å registrere på pc?

Jeg og! Men jeg har hørt at penger er roten til alt vondt. Begynner å skjønne det etter å ha satt meg inn i kryptovaluta - men det er så avhengighetsskapende! Likevel: det er mye av selve “livet” jeg går glipp av på grunn av de greiene her… Noen vil sikkert si at krypto er selve livet - men mange vil være uenige i det!

Walton og ICON kjenner jeg mens ARK ikke :slight_smile: så den skal jeg sjekke ut :slight_smile:

Twitter

:joy:

Det er stor pågang og vanskelig å få registrert seg på flere exchanges nå grunnet stor pågang. Men jeg bruker selv Binance, Bittrex og Bitfinex. Har brukt Coinbase til å legge inn penger, men synes det er dyre fees så skal vurdere å finne noe annet.

  • Binance: Bra utvalg av coins og simpel nettside hvor det er lett å navigere. Synes trading siden kunne vært bedre.

  • Bittrex: Veldig enkel og oversiktlig side. Synes chartet er oversiktlig og greit, men litt dårlig ordrebok.

  • Bitfinex: Mest fornøyd med oversikten til Bitfinex, men synes de har dårlig utvalg av coins.

2 Likes

@henningboi
Et lite tips når det gjelder verifisering er å bruke børser som ikke tilbyr fiat. Det forenkler det hele en stor del.

Binance som @FreddyG nevner er et godt eksempel. Kucoin er en annen ganske ny børs som jeg til nå har vært ganske fornøyd med. Har ikke helt det samme volumet enda, men bra utvalg, utføring og enkel verifisering.

Binance har kuttet ut nyregistereinger for en stund.

Jeg tror jeg ville startet på noem mindre exchanges først, KuCoin, Huobi, BitBTC og lignende, vet ikke om disse egentlig er så små, meh jeg har fått tilgang på timen på alle tre.

Så kjøpe den første bitoinen gjennom feks Sturle (eller andre) på LocalBitcoins.

Coss er en annen mulighet (hjelp @10YearTarget å få litt referralbonus ved handler ved å bruke denne linken: https://sso.coss.io/api/invite/ZSJT5C50ST)

1 Like

Ahh ok. Passer bra for XRB som har en god ledelse i voten da :slight_smile:

1 Like

Hmm… hvorfor det tenker du?

Har vært rykter om at XP sparte opp stemmer og skulle kjøre en hel haug på siste dag av voten, det blir kanskje ikke like lett nå

1 Like

Prøver å registrere meg på KuCoin, men virker ikke som jeg får aktiveringsmailen… Kan bare være det er litt tregt nå da.

Sjekk spamfolderen! Min havnet der - jeg tror det er mange av disse som havner i spamfiltere rundt omkring, og at det noen ganger er årsaken til problemene…! Jeg mistenker at det skjer støtt og stadig: har skjedd meg minst to ganger siste uka!

Prøvde å overføre 500USD i bitcoin fra coinbase til bitfinex, da kom det opp at coinbase tok ca 17USD i fees for å overføre disse bitcoinene til bitfinex, i tillegg tar bitfinex gebyr for å ta imot beløp under 1000USD… Stoppet det hele opp da alt bare blir “spist” opp av gebyrer. Er det noe jeg har tatt feil her eller er det andre måter å kunne overføre bitcoin uten slike “store” gebyrer?

Har forsøkt overføre fra coinbase til binance i dag kl. 0700, nå kl. 14 står det fortsatt pending. For to dager siden tok det 2 timer.

Noen som har overført i dag?

Det tok meg 8 timer i går - det er sinnsykt mye delays nå!

Jeg trenger en exchange for å kjøpe Vericoin/Verium. Noen som har testet Poloniex eller Livecoin.net? Usikker på hvem jeg skal velge. Syntes uansett hvem exchange man velger er det noen negative reviews og noen som roper “scam” for alt og ingenting. Tror ikke noe på det, men er samtidig skeptisk til å sende fra meg personnummer og alt mulig til en eller annen side jeg ikke kjenner til.

Edit: jeg kunne helst tenke meg https://bittrex.com/ men de har stengt for ny-registreringer nå midlertidig.

Takk for svar :grinning: Sitter og venter på å kjøpe litt nå og kursen bare stiger :joy:

Overfør til Gdax først, da får du overført ut av Gdax mye billigere (av en eller annen grunn jeg ikke kan svare på).

Jeg er misfornøyd med ALLE exchangene jeg har prøvd. Alle har en eller annen dårlig brukeropplevelse innbakt spør du meg. ja det føles ikke helt ok det der med personnummer osv men skitt au. Sinnsykt kjipt å få frastjålet identiteten da. .

Poloniex skal være helt grei, mener jeg opprettet en konto men ikke har brukt den enda.

Har totalt mistet oversikt på hvor mange exchanges jeg er registrert på nå, men har lett litt etter en som lar meg handle i dollar istedenfor Euro.

Kom over denne: https://gemini24.zendesk.com/hc/en-us/articles/115005752683-What-are-your-wiring-instructions-for-international-customers-

Noen som har konto her som kan gi en thumbs opp eller ned?

1 Like

Jeg har ikke konto. Men det dukker opp flere treff på Gemini vs COinbase, som er både gamle og nye. Gemini ser ut til å være billig, mens Coinbase vinner på brukervennlighet (sikkert fordi de tar kredittkort - noe jeg synes er et kjempepluss).

1 Like