Jeg sparte egentlig ikke i aksjer noe særlig før jeg for et par år siden var ferdig oppgiret i nytt hus, og kunne begynne å sette til sider penger igjen, sparte i aksjefond i Skandiabanken, og satte mesteparten i Delphi Nordic og DNB Nordic Technologi som ga god avkastning gjennom 2015, før jeg så smått begynte å flytte over i enkeltaksjer rett før nyttår, og altså rakk å først oppleve mange prosent (men veldig få kroner :p) avkastning i Fingerprint i nyttårsrallyet.
Klarte å manne meg opp og sitte fullinvestert gjennom kinakorreksjonen i januar, var litt sterk kost for en nybegynner. En tidlig suksess/flaks var en liten posisjon i opera som ble initiert ganske kort tid før oppkjøpsrotet startet der.
Så var jeg så heldig å oppdage NANO tidlig, og mange har vel sett mine endeløse tirader om den aksjen.
Summa summarum, så er jeg opp 125% i uttelling siden jeg begynte spare i aksjer, prøver hver eneste dag å minne meg selv om at det farligste som fins er en nybegynner som treffer bra med en gang, tror jeg klarer sånn noenlunde å holde overmotet under kontroll.
Skylder som flere andre en stor takk til pdx og dere andre for et flott og lærerikt forum!