Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

litt funny at den ble handlet opp til 5,64 . I samme sekund kom det nedsalg og ordrebildet fylt av småposter igjen :stuck_out_tongue: hehe

Capture2

Hmm noen som tydeligvis ikke har fått lastet nok til å la skuta gå fra kai. Slikt skjer, men viser bare at det er haier der ute som helt klart har sett potensialet i IDEX og som gjerne ønsker å få lastet så mye som mulig før den stikker.

Nå er det nok noen som mener at den har “stukket” allerede ettersom kursen har gått mye de siste par ukene. Joda, skal ikke motsi det. Men dersom IDEX begynner å vise tegn til at selskapet vil ta en større bit av volumet som kommer de neste to tre årene, ja da tror jeg vi vil se at kursen har betydelig mer å gå på. Markedet er ikke alltid like rasjonelt når det lukter opptur. Selv luftboblen OPC gikk til himmels, uten nevneverdig substans. Her snakker vi tross alt om et produkt som er sertifisert av en av de største betalingskortaktørene i markedet.

Du må nok krype til korset ikveld LM :slight_smile: :sunglasses:

Nesten melding tror jeg kommer etter slutt i dag eller mandags morgen:) bare tipping fra min side!

Sitter også med en følelse at det kommer til å komme en melding til uka!

1 Like

Kommer nok til helga, når vi minst forventer det

1 Like

Helt greit. Ikke første kvelden og blir nok heller ikke siste!
Mandag begynner moroa igjen.:grinning:

1 Like

bra jobba med info og ideer her denne uka. Jeg tror og håper at uka som kommer blir ekstra spennende og at meldingen vi har ventet på kommer:) God helg!

2 Likes

Er veldig morsomt å se hvor mye IDEX og FINGERPRINT CARDS ligner, både MA nivåer, RSI, MACD og måten den stiger på. Tydelig at det begynner å bli en stor interesse for denne bransjen nå.

1 Like

Følg linken for her er det mye deilig lesing😄

https://findbiometrics.com/idex-reinventing-credit-card-907301/?omhide=true

Ha en fortreffelig aften alle sammen!

Mastercard is developing the next generation solution to provide cardholder security using biometrics.

https://www.mastercard.us/en-us/merchants/safety-security/biometric-card.html

Ny deilig twittermelding fra MasterCard News :slight_smile:

Biometrics

An interesting and still developing stage in the payments evolution journey is authenticating transactions using biometrics.

Both Mastercard and Visa have been at the forefront of the biometric revolution.

Mastercard is on a mission to get rid of passwords. Passwords are becoming outdated and Mastercard wants to drive forward the push to recognise a person through their fingerprints or iris scans.

Mastercard recently partnered with biometric smart card experts IDEX to enable consumers to register their fingerprint data on their payment cards from the comfort of their own homes.

Again, with convenience and security in mind, this type of authentication is bound to be a success.

The payments evolution will continue to accelerate based on a combination of consumer needs and emerging technologies.

7 Likes

Blir vanskelig å kappe av fingen for å bruke kortet ditt om dette implementeres :slight_smile:

He also expects that fingerprint sensors in the near future will extend existing “liveness” detection with vein sensing capability, blood flow and heartbeat detection, and that fingerprint sensors will be able to operate under a layer of conductive plastic, which means that manufacturing processes will rapidly simplify.

1 Like

Det blir bra dette :slight_smile: Men har du en link til dette avsnittet?

Fjerde siste avsnitt her i linken du postet lengre oppe :slight_smile:

Takk husker ikke alt jeg har postet og lest :slight_smile:

kjøpte på 5,20 , så får vi se da :slight_smile: Voldsomt press ned nå :open_mouth:

Jeg tippet mld i dag tidlig, men krysser fingra for etteemiddag:)

1 Like

Vi håper på at det kommer noe i løpet av de neste dagene :slight_smile:

1 Like

Håper vi skal opp fra denne (kortsiktig 1h chart):

1 Like