Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Heisan!

Er det noe på gang? Venter spent på en melding fra IDEX eller MC!

Ha ellers en fin børsdag alle sammen!

Noen som fortsetter å jafse til seg her som de har dårlig tid. Noen som kanskje vet mer enn det vi vet

Kan være det, sånn er det jo alltid. Det er bare å greie å lese disse signalene mest mulig korrekt :slight_smile:

Mulig det bare er en pump & dump også

Mulig, men rart å gjøre det med så lavt volum.

Konspiratoren i meg sier at det er noen som trader i mellom seg… men jeg håper det er noen som vet mer enn oss og at det kommer melding etter close :heart_eyes: Tenker at når de andre i samme bransje kommer med gode nyheter så må IDEX holde følge, for her går det fort

Når i August er det Q2 rapport for Idex ?

Om 10 dager

JINCO selected IDEX for its high performance, reference design and superior support which ensured that the development of our cards, with and without batteries

5 Likes

Jeg har tippet på melding før og tatt feil, men nå har jeg en sterk følelse, igjen:P IDEX har nemlig kommet med twittermeldinger hver eneste børs-dag siden 16 juli, og vært veldig opptatt av å fôre markedet med PR, Men i dag kom det ingen ting, why? Jeg tror det er fordi de har noe på lur til oss i morgen. krysser fingra, IGJEN!:stuck_out_tongue:

På kort sikt tror jeg de må melde noe hvis ikke kursen skal nedover, virker som det eneste som kan få løftet den nå er en positiv PM.

6-tallet før rapport?

Helt riktig, nå ligger kursen å hviler på støtten, både kortsikt og langsiktig!
Burde komme asap, hvis ikke faller kursen.

Foreløpig er den støtten solid, spørs hvor lenge det varer… I juli ble det meldt 4 PM på låpende bånd, i august har det kun vært share cap. increase, er fortsatt 18 børsdager igjen så vi får se.

Ja, spennende å se om det kommer en melding snart. Har også ventet på den. Krysser noen fingre her også! :grinning:

Vi har steget hit på forventning, nå må vi ha ordrer på bordet for å klatre videre kan det se ut som.

Jeg ser det som positivt at nedturen ikke fortsatte idag. Troen på positive meldinger er fortsatt rådende.

Lurer på å kjøpe mer hvis kursen tar en tur i rødt noen dager til, for jeg tror meldingen kommer. Problemet er bare at da må det selges NANO eller funcom :sweat_smile:

Jeg vet hvilken aksje jeg ville ha solgt da :slight_smile:

Satser på at krystallkula til @Mr.Tortilla stemmer denne gangen, så slipper jeg å ta stilling til det.

Nyhetstørke i August etter flere gode nyheter den siste perioden :slight_smile:

Q2 rapport publiseres 16. august - skal vi få en eller flere gode nyheter før det?

1 Like

Hmm, Kom en mld på twitter for typ 1-2 timer siden ser jeg, ikke noe viktig mld.

Kommer nok noe i løpet av august. Kjenner det på gikten