Hvilken forventninger har dere til kvartalsrapporten?
I Q1 hadde de et driftsresultat på minus 56 mill. Driftsinntekter på 1.8 mill, det vil si at det fortsatt renner ut penger og veldig lite inn, slik jeg ser det er de i den fasen hvor ting tar tid… Har ikke sånn superstore forventninger til regnskapstallene, men det jeg er spent på er veien videre, om det kommer noe nytt enn det som har blitt presentert i selskapspresentasjonen fra januar. Enkelte selskaper kommer jo med PM samtidig som rapport, mulig det skjer her hvis det ikke kommer noe PM før…
Jeg tror kvartalsrapporten blir en kjøpsanledning. Jeg tror det er røde tall, men med litt krydder i form av mulighetene med MasterCard
Den er gjennom alle støttene mine på timeschartet, så ble stoppet, tør ikke bli med ned hvis den raser før kvartalsrapporten.
IDEX Biometrics becomes a member of Biometrics institute
Oslo, Norway - 8 August 2018 - IDEX ASA, the leading provider of advanced fingerprint identification and authentication solutions, reinforces its commitment to the Biometrics industry by signing as a member of the Biometrics Institute.
The Biometrics Institute is the independent and international impartial not-for-profit forum for biometrics users and other interested parties, with currently over 240-member organizations including government departments, financial services institutions, the aviation industry and the suppliers of biometric products and services.
Michelle Whitfeld, Relationship Manager, of the Biometrics Institute, said “We are delighted to welcome IDEX Biometrics as our new member. The mission of the Biometrics Institute is to promote the responsible use of biometrics in an independent and international impartial forum. We welcome users of biometrics and other interested parties including companies like IDEX who are one of the technology companies supporting our discussions around new development in the biometric cards space.”
David Orme, SVP for Sales & Marketing, IDEX Biometrics, said “Together with its customers and partners, IDEX Biometrics is working to bring simple, secure and personal identification and authentication to all”.
Charlotte Knudsen, Director of IR and Communications,
+47 9756 1959, ck@idexbiometrics.com
About IDEX Biometrics
IDEX Biometrics is a leading developer of advanced off-chip fingerprint sensors and complete system solutions to a range of biometrically-enabled applications, including smart cards, Internet of Things (IoT) and mobile. The company’s technology is based on a fundamentally unique architecture that delivers form factor flexibility and superior cost-performance characteristics. IDEX’s total addressable market represents a fast-growing multi-billion-unit opportunity.
Hvor ligger den meldingen?
jeg fant den på HO
kan ikke se at den er meldt over børs… merkelig!!
så hær har vi info før markedet
Ingenting hos newsweb heller
fakenews !!?
ser og høres troverdig ut for meg, mulig noen har releasa den for tidlig… ikke vet jg
Kan virke som de ikke har noe melding rundt hjørnet, for den meldingen der var tørr. Hmm
Nå melder de bare for å melde
Ser ingen børsmelding jeg. Bare relevant info som er lagt ut på hjemmesiden.
Step by step… Nyhetsstrøm av en annen verden! Hva blir det neste ?
Er jo fin info da:) men kommer dt ikke en melding i ettrrmiddag eller i morgrn tidlig så er det der et tørt forsøk!
Ser man de siste måneders nyhetsstrøm så ser man en klar utvikling og retning. IDEX har levert løpende - partnere, sertifisering osv. Det naturlige neste steg vil være den første produksjonsordre.
Det jeg ikke forstår er at denne meldingen de kom med i dag på hjemmesiden, er en nyhet fra 3 august. old News egentlig.
Bra observert, mulig de glemte å legge det til på hjemmesiden, kanskje derfor den ikke kom som en PM
Hei på alle Idex fans. Hva syns dere om Next og hva synd dere om at next er vurdert til1/4 av Idex?
Mvh Kana
fikk kalde føtter og hoppet av idag tidlig… <mulig ny inngang imorgen om den ikke fortsetter nedturen