Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

3 Likes

Ting skjer

2 Likes

Jepp, og jeg tror vi fort kan få en ketchupeffekt i IDEX. Enn så lenge er det nok roboter som jobber for å holde kursen nede.

Interessen synes å øke. Kanskje ikke så rart dersom IDEX kan sette en ny standard for betalingskort, for da snakker vi virkelig store tall. Men det er nok et stykke frem dit, sa brura.

I dag ble det nok en positiv dag som IDEX aksjonær. Interessen for IDEX synes å øke dag for dag og kursen tikker oppover. Foreløbig i et rolig og behersket tempo.
Men potensialet i IDEX, og det markedet IDEX henvender seg til, er så enormt at det skal lite til for å overbevise større, tyngre investorer til å eksponere seg langt mer enn hva de i dag gjør. En melding med et innhold som bekrefter at IDEX blir en betydelig leverandør av fingerprint teknologi, så skyter denne mot himmelen.

Dette kan skje i morgen eller kommende uke. Det kan hende det tar enda lengre tid, men flere og flere tror at det faktisk vil skje. Noe som er årsaken til at kursen går opp, dag etter dag etter dag.

Jeg tror vi kan glede oss til ukene og månedene som kommer.

3 Likes

Ja den svinger ikke så mye opp og ned de siste dagene slik den gjorde. Traderne har vel hoppet over i et nytt bytte :sweat_smile: sitter rolig her fremover.

Korleis kan ein tolke dette?
Gikk ca 1 mill aksjer siste time før slutt i går også.

1 Like

Heisan!

Det ligger store kjøpsposter fra 6.20 og oppover nå! Ser ut som trykket øker på nå :slight_smile: Ligner mere og mere på en trykk-koker som er iferd med å eksplodere!

Ha ellers en fin børsdag alle sammen!

Ligger godt med aksjer nedover :slight_smile:

Kanskje samme aktør som ligger med uendelig aksjer til salgs på 6,39 og 1,2 mill på kjøp 6,29?

Ja det er vertfall en god bunke aksjer skjult fra ordrebok på 6.39.

Endelig kommet igjennom!!!

lettere antiklimatisk :stuck_out_tongue:

1 Like

Dette er lettere antiklimatisk :rofl:

1

1 Like

Er toget i ferd med å ta fart? Har ikke sett slik trykk med poster på 500K og 1.2M så lenge jeg har hatt aksjer i IDEX :slight_smile:

1 Like

Hva skjedde nå? RT: 6,67 :open_mouth:

Liten ketchupeffekt :slight_smile:

Smalt opp der ja :grinning:

Kan det være mulig å lukte på 7 tallet idag tro?

1 Like

Noen som plutselig innså at toget er i ferd med å sette opp farten?

1 Like