Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Inseanergy

Inseanergy kommer til å sende ut et nyhetsbrev/aksjonærbrev tidlig neste uke. Det kommer til å bli holdt egne møter med eksisterende aksjonærer med utfyllende informasjon om status i selskapet og veien videre.

Fikk bekreftet av CEO Kari Elin Korsnes

5 Likes

kom aksjonæroppdatering i går kveld

2 Likes

20230206_aksjonærbrev_nr._6_til_alle_aksjonærene_i_Inseanergy_AS.pdf (2,5 MB)

Hei, flere som så presentasjonen på Teams? Personlig syntes jeg den var veldig bra og forhåndstegnet meg for neste emisjon. Flere som sitter med samme oppfatning?

1 Like

Sa de noe om vindturbiner? Vet ikke om jeg liker det. Likte nisjen de hadde.

Hvor kan en forhåndstegne?

1 Like

Hvis du følger kampanjen på Folkeinvest, så kan du huke av for “Jeg ønsker å bli kontaktet av selskapet for mulighet for forhåndstegning”.

1 Like

12 hours ago
Fantastic news for Inseanergy! We have been selected as one of five companies to participate in the Ocean of Opportunities growth program led by Stiim Aqua Cluster. This is a tailor-made program that will give us access to expertise and network from a strong mentoring community with vast experience from entrepreneurial activities, technology development, feed, fish farming and finance. The program concludes with a closed investor presentation where the companies get to meet the top investor communities which invest in the aquaculture industry, nationally and internationally.
Congratulations to Kelpinor, Sensor Globe Norway AS, Urchinomics and Harbor which also made it to the top 5 in fierce competition with the other companies we met in Stavanger last week.

4 Likes

Liker ordlyden i dette :slight_smile:
Er vel bare Gretha Tunberg som kan stoppe oss😅

1 Like

Inseanergy-Emisjon er ikke langt unna. https://folkeinvest.no/ Planlegger dere å investere i Inseanergy?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Noen som forresten har tilgang til denne artikkelen?

og

Ja, men er stort sett kun videoreportasje så vanskelig å få delt her inne.

Koster kun 1 krone for 30 dagers abonnement. For ikke å snakke om at det er fradragsberettiget. :sunglasses:

Avalutt når som helst håper jeg ?:sweat_smile:

Spent på hva som skjer her;
Dette er saken der, OceanSun anklager Inseaenergy for brudd på Patentsøknad, men InseaEnergy har også fremstått et krav om at OceanSun sitt patent kjennes Ugyldig.

Rettsaken går over 4 dager, 13.03 - 16.03.

Personlig mener jeg at OceanSun taper saken, men det samme med Inseaenergy med sitt motkrav, og regningen derimot må OceanSun ta.
Under ser du informasjon om rettsaken

https://www.domstol.no/no/nar-gar-rettssaken/?CaseId=AAAA2302150959248721161FOJQXRx¤y¤zEJBAvtale

Selv om jeg tror insea har en god sak (inhabil), så står vel kommende emisjon i stor grad og faller på utfallet her. Ingen vits i å åpne den før dette er avklart.

https://newsweb.oslobors.no/message/584846

2 Likes

Ocean Sun and Inseanergy have settled patent dispute

The parties have now reached a settlement agreement, following which the parties have entered into a licence agreement on commercial terms. The agreement concerns the patent in dispute as well as other related patents and patent applications, and is not limited to Norway, but covers all jurisdictions where the patents are in force or applied for. Inseanergy thus acknowledges Ocean Sun’s patent rights, while the agreement also ensures Inseanergy full freedom to operate. As part of the agreement Inseanergy withdraws the notice of opposition to the European Patent Office.

Ocean Sun and Inseanergy are pleased to have resolved this matter with a positive result for both parties and look forward to continuing their respective efforts to promote floating solar power.

3 Likes

Godt å få avklart før emisjon

1 Like

Svært viktig nyhet for blant annet Inseaenergy

1 Like