Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InsuLife - Småprat

Ser ut som emisjonen er fulltegnet, det gikk da ganske radig :+1:

2 Likes

Prøvde også å lete etter mer info men hjemmesiden er ganske “sparsommelig” må jeg si :thinking:

1 Like

Fordelen med å være en lite privateid biotek. Man kan nesten gjøre som man vil. I det minste hadde man forventet å de noe resultster/poster/publikasjon eller pressemelding fra fase 1 studien…

Jeg regner med det er denne du sikter til?

image

N = 1. Kan man kalle det en fase I? Hva skal man liksom få ut av data av dette her?
Jeg googlet studien og fant den på Clinical trials:

Studien ble fullført 4 februar 2018, og siden ble sist oppdatert 6.juni 2018,
men det er ingen resultater som er postet her, såvidt jeg ser… :thinking:

1 Like

Kødder du?? N=1. Det er jo bare lattis! Har vært borti N=1 studier i ultra rare diseases, men ikke noe som er tiltenkt diabetes (1 el 2).

Hvorfor opplyses det ikke noe dette??? Hva eksiterende kliniske data viser burde være høyt oppe på spørsmålslista hvis man vurderer å investere.

Alle kliniske biotek liker jo å vise til sine kliniske data på hjemmesiden også…

3 Likes

Enig med deg, burde være et stort rødt flagg.
Har aldri hørt om kliniske studier med 1 pasient.

Hvorfor sier de ikke noe om resultatet her? Hvis dette skulle være en proof of concept bør man i allefall få vite om det virker som det skal, uansett hva N = er. Det står at formålet med studien var IND. Har de søkt om dette?

I seminaret InsuLife avholdt 8.12.22 (InsuLife - Småprat), snakker styremedlem Ken Kirby (og presentert som oppfinneren av teknologien) omtaler studiene, sesjonen med han starter 23:25.

Litt tekniske problemer hadde de, så bare hopp fram til 26:00.

Study 1: 27:48 (tekniske problem 29:20-32:20)

Study 2: 34:10

1 Like

CEO Åge Nærdal var gjest hos Økonominyhetene 24. juni i fjor. 1 år siden, men kan være greit å høre litt om historikk, og situasjonen på det tidspunktet. Fra ca. 09.20:

CSO har sikkert testet på selv :grinning_face_with_smiling_eyes: (liten Hulk referanse der)

1 Like

You have been invited to participate in a capital increase for InsuLife AS. Press the button below to see the details about the issue and register.
Subject: UPDATE / STATUS - Bridgefunding - Share subscription in InsuLife AS

When we sent out an invitation to all our shareholders on 12 June 2023 to subscribe for shares at NOK 5 per share, our goal was to collect NOK 3 million by 30 June 2023. The interest in buying shares has been overwhelming, and we have already received share subscriptions for over NOK 3 million. We know that we will need more capital in the coming months, so the board of InsuLife has decided that we will allocate shares to everyone who subscribes by 30 June 2023. In this way, we ensure equal treatment of all shareholders, while the capital increase gives the opportunity to build further value within the company.

Første studien har N=1 og den andre studien har N=5.
Noen som kan dele noe data fra disse studiene? Den siste studien (N=5) var angivelig ferdig i jan 2022 så data foreligger nok.

Spennende hvis noen kan dele noen data eller slides.

Hva er opplegget mellom https://www.hypospraypharma.com/about og InsuLife? Det er samme management og samme teknologi. Er InsuLife et datterselskap eller noe?

Eier dere InsiLife aksjonærer også andeler i de andre produktene her? Spray adrenalin, NSAIDs og hormoner? https://www.hypospraypharma.com/products

Og for å legge til: “publikasjonene” fra InsuLife er ikke publisert i fagfellevurderte medisinske tidsskrifter. De er kun publisert på hjemmesiden fra hva jeg kan finne ut av

4 Likes

Bare sjekket litt mer på han CSOen og forskeren bak teknologien til InsuLife i; Chandan A Alam,. Under det jeg fant i en selskapsdatabase i USA. Har har tidligere flere liknende selskap bak seg. Tidligere forsøkt å gi hormoner over en spray tydeligvis også…Hormoner er jo som regel fettløselige så det ville jo gi en smule mer mening enn insuling, mon tro hvorfor han avviklet de selskapet?

image

3 Likes

Ibteressant, mener å huske CEO har nevt noe om at insulin kun var en av mange kandidater for teknologien, og at InsuLife valgte insulin. Husker ikke detaljer men ser på Hyposptay sin side at set står at insulin ble lisensiert ut, og InsuLife ble opprettet. Mulig de er på eiersiden. Kanskje noen kan kontakte InsuLife / sjekke opp, er på reisefot noen dager så får ikke gjort det så enkelt selv før kommende uke.

2020

HYPOSPRAY APPRAOCHED TO LICENSE INSULIN RIGHTS

A consortium of investors and pharmaceutical & manufacturing executives were granted license rights for Insulin. InsuLife AS was formed in Oslo, Nor

Frit etter Monty Python:
Scamscamscam-lovely-scam…

På proff ser jeg at transdermal eier 25%.

Aksjonærer

Navn Ant aksjer Andel
Wessel Capital Llc 17116484 25,52%
Transdermal Delivery Solutions Cor 15875000 23,669%
PHARMAMENTOR AS 6083050 9,069%
SCANPIPE ENGINEERING AS 2100000 3,131%
Øvrige Aksjonærer 25897023 38,611%
1 Like

Jeg synes desverre det lukter av hele greia.
Jeg håper jeg tar feil, men det er litt for mange “wait, what”? for min del… :pensive:

1 Like

Min subjektive vurdering: teknologien slik som CSO forklarer gir lite mening (hvordan få store proteiner gjennom huden), hypotesen er tvilsom (tror ikke man kan tittere seg en nøyaktig dosering av insulin med spray, spesielt ikke hurtigvirkende), utviklingsprogrammet ikke robust (i hvertfall det som er tilgjengelig på CT.gov), management virker ikke riktig og finansieringen ikke solid.

Hvis APIM er et O-fagsprosjekt så er dette en heimkunnskaps særoppgave. Sikkert gøy å investere her hvis man har for mye penger. For alle andre tror jeg spillet Joker fra Norsk Tipping har bedre odds for gevinst (1:550 000 sjanse for førstepremie).

5 Likes

Men han her har ingen problemer med å sitte i Advisory - det synes jeg er rart:

1 Like

Ja, en liten nøtt det der. Gir liten mening.

1 Like

Er ikke Advisory Board en gruppe eksterne eksperter og rådgivere som er engasjert av selskapet for å gi strategisk veiledning og ekspertise på spesifikke områder? Det er jo ikke som om de er ansatt i selskapet.

1 Like