Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InsuLife - Småprat

InsuLife satser på insulin på spray som opptas gjennom huden. Ganske revolusjonerende for diabetikere hvis de lykkes med dette.

Selskapet hentet 25 MNOK på Folkeinvest i høst + 5 MNOK fra indiske Siro Clinpharm.

I går arrangerte de et oppdateringsseminar i Oslo. Det ble sendt som webcast:

Hjemmesiden:

1 Like

Utrolig bra at de fikk inn 5MNOK ekstra fra SIRO Clinpharm. :muscle: Blir spennende og følge med på om de kommer i gang som planlagt, allerede utsatt i forhold til opprinnelige planer.
Interresant Q&A, (det ene spørsmålet som var) der de belyser hva som gjør det mulig og ta opp insulin gjennom huden

1 Like

Ja leit oppstart er utsatt. CEO mente de skulle være klare i januar med søknad for å komme i gang?

Fra Operation Update presentasjonen til CEO:









1 Like

Flere som har mottatt mail fra InsuLife i dag angående ønske om innrapportering til skattemyndighetene? Tok opp temaet i Skattemeldingstråden:

1 Like

Noen som er intr i aksjer her? Har en liten post til salgs dersom det er interesse =)

PM

Mottat eg også. Slik eg kan huske det må man binde seg for 5 år. Må investere minimum 30 000 i selskap man ikkje tidlegare eig

Trur ikkje du binder deg- men mister fradraget om du selger tidleg.

1 Like

Det er rett. Du kan selge før, men da mister du fradrag

Jeg kjøpte litt her i fjor. Når er det denne begynner å leve et liv på børs ?

Forstår det som at det er minst 3 hele kalenderår. Kjøp av InsuLife i 2022 må beholdes 2023,24 og 25. Så kan man selge når som helst i 2026. Mner det blir sånn…

2 Likes

Har en post på 3333 aksjer til salgs, til 1 kr under emisjonspris.

5 kr aksjen

Pm

Mistet troen?

De beskrev i aksjonærbrevet fra februar, at klinisk fase 1 / 2a som hadde planlagt oppstart vår 2023 (H1 tolker jeg det som) er utsatt til høten 2023 (H2). Så et 1/2 år utsettelse der, grunnet forsinkelse i å oppnå “drug stability”. Vet ikke helt hva det går på.

Det meste innen denne sektoren tar sin tid, og gjerne mer enn først antatt…Det gjelder å være tålmodig.

bare bruke dem på et annet prosjekt, er jo ikke allverdens med aksjer heller…

For å bruke et legemiddel i mennesker stilles det en hel rekke krav til legemidlet (bla renhetsgrad og stabilitet av det endelige produktet) og hvordan det er fremstilt (GMP linje).

Et av parametrene man må vise data på er at druget et stabilt over tid (i førsteomgang 6 mnd og deretter lengre) og under en rekke stresstester (temperatur, UV, pH etc alt ettersom). Hvis druget ikke tilfredsstiller stabilitetkrav godkjennes ikke batchen og må man gjøre endringer i selve druget og/eller tilsetningsstoffene.

Det er dette de feilet på.

You are welcome.

1 Like

Skjønner. Har bare noen få tusen aksjer jeg også, det er det som føles komfortabelt her. Går det veien kan det jo bli en del ut av det

Veldig bra at management gir en oppdatering på slike små utfordringer på veien. Så blir det ikke kjipe overraskelser, sånn plutselig.

De skriver at det er Pharma Production AS i Oslo som skal stå for produksjonen av Levellor.

Det står ikke eksplisitt i aksjonærbrevet, såvidt jeg kan se, at grunnen til forsinkelsen ligger hos dette selskapet. Men det er nærliggende å tolke det i den retning. Hva mener dere andre som har lest brevet?