Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Integrum

integ-b_st
Investeringer: #<Tag:0x00007f47cecb5490>

Ser nå att jag har minus på mitt challenge konto etter kurtasje kostnader! :disappointed_relieved::joy:

Ser den er opp 11% allerede i dag, ikke verst :slight_smile:

Tekinvestorfondet som gjør sitt inntog :slight_smile:

Aksjen er volatil, spesiellt siste ukene. Kommer dyke opp flere gode muligheter ,)

391 eiere gjennom AVA och 5-6 placera innlegg, pleier å være ett godt tegn når resten av markedet finner selskapet! =) Slik som det var i Realfiction.

Ta en titt på Bioservo Technologies AB.

Yupp har undersøkt selskapet, ikke noe som faller meg i smaken dessverre. De regner med å kicke igang salget i Q1-Q2 i 2018 så det kan fint hende selskapet går bra fremover.

Jag eier kun 4-5 case åt gangen, frem til noe bedre kommer så har ingen plass for nytt selskap.

Spennende at Danske stoppet på 25k. Kommer det mer i morgen?

Not bad, not bad. Close på all time high.

Jag håper, trenger mer :smiley:

Meget pen stigning de siste månedene! Bare opp opp opp! Du får starte et Tekinvestor fond, som noen nevnte her! :grin::+1:

Babyrage-effekten? :joy:

Neida, når du har vært på svenske scenen like lenge som meg lær man kjenne folk, ikke bare jag som er med på denne snøballen :wink:

Hei! Er ganske ny med aksjer, og klarer ikke finne Integrum(Jeg bruker DNB). Er det noen som kan forklare hvordan jeg kan finne den? :slight_smile:

På en svensk nesten-børs? Noen andre kan svare mer presist. :stuck_out_tongue:

First North Stockholm hvis jeg ikke tar helt feil :slight_smile: Finner den lett på nordnet i hvertfall

Når jeg trykker på “Mine avtaler” kommer det opp et alternativ der det står
"bestille internasjonal handel". Må jeg trykke på den?

Du kan feks opprette konto på nordnet.no så kan du handle med utenlandske aksjer.
Du må da føre æ over penger, det blir også noe kostnader pga valuta, som jeg ikke har satt meg inn i.
Men her får du svar på det meste😊.

Kanskje Nordnet også er billigere å bruke enn DNB?

Jeg er ikke kunde hos DnB, så er ikke helt sikker på dette: På hjemmesiden til DnB står kun Stockholmsbørsen, oppgitt over de 16 børsene som er tilgjengelig for handel, men ikke First North

Okei, takk for svar :slight_smile:

Forstår det sånn at både Nordnet og pareto er billigere OG ikke minst bedre og mer stabile enn Dnb.