Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Integrum

Ok, takk for oppklaring.

Nordnet har overlegent IT system, mens Pareto rocker på kundeservice. DNB er bare drit på alle mulige måter.

4 Likes

Netfonds er vel også bra (bruker nordnet)

Første baissaren er på plass i det svært inaktive forumet. Det må bety att ett rally ligger rundt hjørnet! :smiley:

04

2 Likes

Jeg har funnet ut at hvis du vil ha kontakt med nordnet fort bør du enten - ringe eller skrive til dem på messenger/facebook chatten… Der svarer de forløpende (ofte innen timen)

Har nå 80% av tenkte innehavet i Integrum. Savner 20%. Planlegger ha en posisjon på 40% av porteføljen in mot 2018.

:rocket::rocket::rocket::rocket:

Skjønner ikke du tør med det volumet som er nå men lykke til :slight_smile:

image

1 Like

Ska ha noen prosent till. Aksjen er ikke her nede lenge.

Trodde du hadde planer om å være mer forsiktig med infoen du ga om tradingen din? :slight_smile:

1 Like

Dette er selskaper jag er long i, ingen trading :wink: disse selges ikke på en god stund :wink:

2 Likes

Alle fem operasjoner på to dager. De er godkjente for 15 til. Dette kmr gå snabbt.

Integrum er min neste 10-baggare!

6 Likes

Meget koselig dag! Aksjen har agert helt som jag ønsker. Vi såg ett rally etter vi brøt opp, konsoliderte med en naturlig pullback på lav volum og idag brøt vi opp av bull flagget på sterk volum. Fundamentalt og tekniskt er selskapet meget sterkt. Tror vi ska få se mye høyere nivåer de kommende 2-3 åren.

Rent fundamentalt står selskapet som det eneste selskapet i verden med FDA godkjennelse på det amerikanske markedet. De har en fri marked de neste 4-5 åren. Og når konkurrens først blir aktuellt lær de sikkert ha vanskeligheter å bryte igjennom. Selskapet burde ha 6-8 år på seg og arbeide fritt i US.

9 Likes

Jeg har nå lest det intropost som Babyrage skrev, sett Malmø-presentasjonen og tenkt litt gjennom denne her. Blir meget intrigued. Kjøpte en liten post i går til snitt 28,83, og det viste seg jo å være en god dag å gå inn på. Forsvinnende liten post som jeg vurderer å doble, men må evt vekte ned i andre selskap, da jeg ikke har lyst til å sette mer av pengene mine i aksjer for øyeblikket.

Markedsposisjonen deres og potensialet som følger det sterke ekspansjonsfokuset som de selvsagt har, da de er klar over hvilken mulighet de har med førsteplass i løpet, den er jo vanskelig å ikke bli bullish av. Takk for at du deler info. Skal oppdatere meg selv i enda større grad etter disse satans eksamensforberedelsene ikke opptar 12 av de 24 timene i døgnet mitt.

Utrop til Babyrage for god info og for at han deler sin kunnskap!

7 Likes

Hehe hyggelig! Jag er ett stort fan av medtech selskaper. De har oftest høye marginaler og bra tilvekst. Integrum er ett meget spesielt case, har ikke funnet ett annet jag trur mer på de siste 5 åren. Idag ser vi også fine kjøp av UBS som har nettosolgt siste måneden og idag plukket dem 7000 på morningen. Har også en følelse av att vi kmr få se flere pm i desember. Om jag får riktig i min fundamentale og tekniske tro så tar vi ut 37 kr og når 49-50 kr innen året er slutt. Rapport nå i des, får se om det ligger litt guiding.

Fikk høre fra mine kontakter att de som plukket placingen på 17 MSEK ikke er noe små gutta. De har ett meget godt track record, så forventer meg fine ting i 2018-2019.

2 Likes

Integrum gikk sterkt i uka. Ser vi bort ifra skyggene og spikene fikk vi close på All Time High. Tror vi tar ut 40-50 kr i Desember. Regner med att vi kommer få ett ytterligere PM om en ny order fra Pentagon for 5 nye pasienter. Har vi flaks får vi også en oppdatering om hvordan det går i Kina.

4 Likes

http://www.chalmers.se/en/departments/e2/news/Pages/Swedish-robotic-arm-interested-the-President-of-France.aspx

2 Likes

Som nevnt har selskapet tre vertikaler. Har satt meg in litt mer i en av de andre vertikalene utenom OPRA systemet.

Intressant informasjon:

Integrum + Neuromotus studie publisert i the lancet:
http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(16)31598-7/fulltext

Finnes en bred marked her. Per idag er nest inntil hele verdien dominert av OPRA systemet.

1 Like

Veldig interessant. De mener altså, ut fra funnene, at dette potensielt kan være en 2.linjebehandling etter mirror therapy. Har du kommet over om videre studier?

Første linje. Man såg en reduksjon i bruk av anti epleptik med bra resultat 6 mnd fremover.
Mulighetene er å slippe fantom smerter og bruk av medisiner. Vet ikke helt hvor stor markedet er, men om vi ser på antall amputerte med smerter er der nærmere 50-70% enligt studien.

Ser jeg var litt kjapp der. Følte at sammendrag av implikasjoner var litt tvetydig. Altså:

“should be considered as the primary line of treatment”

men

“mirror therapy, should be considered first, and if unsuccessful or unfeasible due to bilateral amputation, phantom motor execution (described here) could be used before proceeding with invasive or pharmacological approaches.”

Finn frem saltklypa, fordi jeg har ikke peiling på dette, men relt intuitivt virker jo Integrums metode som et steg videre.