Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Integrum

Ikke store nyheter fra rapporten. Omsettning øket med 125%, fallende EBIT var å vente.

VD ord var viktigest.

4 Likes

Fin bas nå. Etableringen over 37 kr burde gi ett target på 48 - 52 kr det neste kvartalet.

3 Likes

Integrum trotsar en sur børs og vill bryta opp. NON selger dolt på 35.50, når det blokket førsvinner burde vi se +40 kr. Spennende tider nå :heart_eyes:

9 Likes

Hva tror du om denne fremover nå? Hatt en negativ første uke i 2018. Den hvilker seg kanskje litt, men er vel en viss vare for å bryte under trendkanalen rent teknisk snart eller? Foreløpig holder den seg innenfor, så får håpe den får noen positive dager snart.

Hva ligger støttenivå på her @babyrage?

37-38 kr er motståndet. Det er tøft, men vi jobber oss gradvis oppover. Burde bryte igjennom nå i Januar.

3 Likes

Tror selv vi får ytterligere ett PM fra Pentagon nå i Januar, och dermed bryter opp mot neste nivå 49 kr. Konsolideringen rundt disse nivåene på lav volum forteller oss att interesset er meget høy i aksjen, vi burde ta ut kanalen på oppsiden vid neste PM.

Mitt egna target for 2018 ligger på 68-70kr.

4 Likes

Aksjen har falt så vidt ut av rising wedgen, noe som er et dårlig signal. Samtidig er volumet lavt og hvis den finner støtte på ca 34 så kan man vel si at en stigende trend etableres?

Har du andre tanker om hvordan man kan tolke om man er i en bearish wedge eller en stigende trend?

Japp stemmer, vi brøt ut på torsdag/fredag. Får vi ingen høyere volum inn i kanalen igjen uten fortsetter ned sikter jag på kjøp rundt MA 50 (blå) alternativt bunn av wedgen.

1 Like

Noen formening om når det vil dukke opp noe nytt fra de?

Viss du ikke har insider informasjon er det umulig å svare på.

Da får man bare være tolmodig videre. Legge den i skuffen å leke videre med de andre kontoene :blush:

1 Like

Nede på MA50 nå, får se hva som skjer her.

1 Like

Tolkar grafen sånn:
Vi har MA 50 støtte, samt vi er nede på fib 0.618. I teorien er det å bruke fibonacci kortsiktigt ikke verdens beste ting, men med stochastic nede på nivåer vi ikke sett på lenge så tror jag att området 30-32 kr er en rimlig bunn i den korte bilden.

Kombinasjonen fibonacci + en annen indikator kan være en god strategi for å prøve fiske på bunn i visse aksjer. Likviditeten i aksjen er dock ikke meget høy, så man må ta det med en nype salt.

6 Likes

30 kr ble høyst aktuell, og det ser ut idag som att aksjen gjør sitt første tegn på liv? En lengre skygge på nedsiden, får se hvor dagen slutter. Mitt snitt GAV i aksjen er per idag 32.9 kr etter mine økningen de siste ukene.

5 Likes

Solgte brorparten på 34-tallet for et par uker siden, og vurderer å handle litt nå, men ser an et øyeblikk. Prøver å jobbe litt med tålmodigheten min :slight_smile:

Pareto lappar 80.000k aksjer på 31.50.

4 Likes

god dag for integrum i dag hvertfall - hvordan ligger vi ann med taket?

kan bli mer blod i Integrum

1 Like

Edit:
Slettet, Stockwolf er bare litt sløv i hodet sitt…

1 Like