Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Integrum

I tillegg til at det høres ut som om de allerede har et forbedret produkt

OPRA G ble lansert, CE og FDA godkjend i 2017. Disse infeksjoner of mekaniska problem er kjent fra tidligere. Men markedet har agert som det alltid gjort, ikke noe uvanlig. Handler kun om okunskap hos majoriteten av eiere, og det er ikke heller noe nytt :stuck_out_tongue:

1 Like

ENS har dumpet friskt i flere dager nå, LaBull så sier takk for seg?

Det viser seg at Labull dumpet Sdos etter og ha prøvd å solgt i flere uker .

Bare spekulasjoner, men jeg faktisk det er han som har dumpet via ENS.

ENS har dumpet friskt siden IPO, på mandag låg de netto -200k sedan IPO. Majoriteten av mine aksjer jag handlet på 23-25 kom fra ENS. De gav oss 100k aksjer på to dager i Oktober. Tror ikke det er LaBull. Mulige han skalat av, men ikke solgt hele. Enligt han selv så selger han ikke forutsatt noen dramatisk fundamental hendelse skjer, og dette er ikke det.

Salgs metoden de siste dagene vitner mer om ett fond som har ett vedtatt mandat om og selge seg ut.

1 Like

Ser ut som ENS har pauset, hygglig dag så langt.

Ny melding 15.02

Problemet gjelder tidligere implantatsystemer som i mange tilfeller har vært i bruk i over ti år. Det er altså snakk om en mindre del av brukere som har hatt aktiv bruk av det gamle implantatsystemet i årevis. Selskapet forventer at Sahlgrenska starter opp med operasjoner igjen innen kort tid.

1 Like

Siden det er snakk om problematikk på eldre modeller, hvor lang tid tror dere det vil ta før vi er tilbake på gamle nivåer ala 30,-?

All time low har vist seg være ett godt kjøp for de som tok entry. Selv er jag noe avvaktande, men det er ikke unaturlig att aksjen återhenter en del av ukens tap. Vi har også ett GAP å dekke rundt 26-27 kr.

1 Like

Mulig kopp formasjon i 1h chart. I så fall ser vi nok 20-20.5 kr innen mulige nytt forsøk på utbrott. Får vi bekreftet utbrott kan man nok sikte på 27 kr.

2 Likes

Update. 20 kr kom idag, får se hvor aktuell denne koppen er. Meget skeptisk til det i 60 min graf, sen beror det også på hur ENS vill agere.

1 Like

Pareto lappar 200k på 20 kr. Kan kanskje ha kjøpt ut ENS/Nordea som drevet salgs presset?

EPB lappar 50k till på 21.50.

#ChuuChuuTrain

Etablerte vi dobbel bunn på 19,50 i dag?

Noen tanker om denne fremover?

  • Snakk om VD bytte har pågått under en periode, men svært dårlig timing med nyheten.
  • Sahlgrenska nyheten er en overreaksjon. Gjelder primært pasienter med tidligere system som ble operert for 8-10 år siden. Og de mekaniske / infeksjoner komplikasjonene er kjente fra tidligere. De er også med i FDA godkjennelsen med en 8% / 60% ratio respektive.
  • Arbeidet i US pågår som vanlig
  • Første gruppen med OPRA G pasienter i US går in i Stage 2 i Mars.
  • Aksjen tar igjen litt av fallet sannolikt de neste ukene.

Har kjøpt en større sum aksjer rundt området 20 kr, tviler vi ligger her så nede så lenge til. Markedet ska bare få motet tilbake. Kan tenke meg øke ned mot 18 kr om mulige dyker opp.

1 Like

Rent tekniskt har vi noen fine tendenser till mulig bull. Vi har positiv divergens og en mulig kjøp signal i MACD. Med litt tålamod tror jag det kan bli noen fine prosenter å hente her.

2 Likes

Jeg sitter her til minst 25 kroner. Det eneste som irriterer meg er at SEK er svekket kontra NOK. :joy:

Det viser seg at Labull dumpet Sdos etter og ha prøvd å solgt i flere uker .

Bare spekulasjoner, men jeg tror faktisk det er han som har dumpet via ENS her i Integrum

1 Like